تاریخ : 1399,شنبه 29 آذر12:22
کد خبر : 79607 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

دیدارنماینده ولی‌فقیه در بنیادبامدیران کل بنیاد



نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیرکل مددکاری و مشاوره بنیاد و کارکنان این اداره کل و مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و شهرستان‌های استان تهران دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
دیدار نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با جمعی از مدیران کل بنیاد
حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری با حضور در اداره کل مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران از قسمت‌های مختلف این اداره کل بازدید و با مدیرکل و کارکنان این بخش دیدار کرد.
وی در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات همکاران این حوزه به جایگاه تأثیرگذار مددکاری در کمک و مشاوره به ایثارگران اشاره و بر اهمیت دیدارهای مستمر با جامعه معزز ایثارگری تأکید کرد.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین با حمیدعلی صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ دیدار و گفت‌وگو کرد.
صمیمی در این دیدار با اشاره به وسعت کار در بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، گفت: بنیاد تهران بزرگ با بیش از 85 هزار پرونده ایثارگری، 30 هزار پرونده مهمان و داشتن چهار مرکز مشاوره، چهار مرکز توان‌بخشی و مجتمع بزرگ فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی بقیةالله (عج) دارای شرایطی متمایز از دیگر استان‌ها بوده و خدماتی که به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در بخش‌های مختلف ارائه می‌شود بسیار گسترده است.
حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری همچنین در دیدار با عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با اشاره به بیانات امام (ره) در رابطه با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گفت: خانواده‌های معظم شهدا به تعبیر امام (ره) چشم و چراغ این ملت هستند، از این رو باور ما خدمت به خاندان معظم شهدا و ایثارگران است.
وی در ادامه شهدا و ایثارگران را گواه صادقی بر کسب بالاترین امتیازات و مدارج تحصیل معنوی برشمرد و افزود: در طول دوران چهل‌ساله انقلاب اسلامی و در مقاطع گوناگون، جوانان این کشور عاشقانه و با بصیرت انقلابی در همه صحنه‌ها حضور پیدا کردند و در دفاع از آرمان‌های انقلاب به شهادت رسیدند و همین امر عامل اقتدار و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت به خاندان معظم شهدا و ایثارگران را وظیفه‌ای ذاتی عنوان کرد و ادامه داد: امروز برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، حفظ یاد و راه شهیدان از اولویت‌های اصلی است و باید تلاش کنیم خادمی شایسته برای جامعه شریف ایثارگری باشیم.
عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در این دیدار با تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، گزارشی از آمار پرونده‌های ایثارگران شهرستان‌ها و روند خدمت‌رسانی به این عزیزان ارائه کرد.

منبع : ایثار