تاریخ : 1399,شنبه 29 آذر19:41
کد خبر : 79635 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

تاثیر سبک غربی بر فرهنگ



محسن - یقین داریم 99 درصد مشکلات ایثارگران ریشه در غربگرایی دارد یعنی مسئولین مربوط به جای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کردند واژه شهادت را از ادبیات سیاسی و نظامی حذف کنند.

  به یاد داریم سال ها قبل طبق فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اسلامی شدن علوم اسلامی که مورد حمایت بسیاری از دانشمندان و اساتید حوزه علوم انسانی قرار گرفت اما حرکت موثری از مسئولان دانشگاه ها و غربگرایان مشاهده نشد لیکن اکنون نه تنها علوم انسانی غربی پاکسازی نشد بلکه مواردی مشاهده شده که در کلیه علوم نظری و فنی نیز لازم است فرامین رهبر معظم انقلاب تسری یابد بلکه اصلی به اصول قانون اساسی نظام اسلامی اضافه شود تا مانع از حذف اصول دینی و مذهبی و فرهنگ اسلامی و جایگزینی پوچ گرایی و موهوم پرستی و وارد کردن بی فرهنگی غربی در سرزمین شیعیان واقعی کردد.

 برای مثال ملاحظه می گردد در رشته های هنر و معماری نیز تلاشی همه جانبه برای ورود سبک‌های مزخرف غربی در بستر عرفان اسلامی و ایرانی در دانشگاه ها بنام هنر و معماری مفهومی هستیم.

 سبک هنر و معماری مفهومی که تلاش می کند با پوشش و بستر عرفان اسلامی موهومات غربی را بجای هنر و معماری اسلامی ایرانی جا بزنند دست کمی از علوم انسانی ندارند زیرا هنر و معماری در تمام ابعاد زندگی انسان ها ارتباط دارد و در اعتقادات و روان تاثیر عمیقی بر جای می گذارد.

لذا تقاضا داریم اینگونه موهومات و پوچ گرایی که به شدت در دانشگاه‌ها و اذهان دانشجویان در حال بارگذاری توسط اساتید معلوم الحال می باشد در ردیف مبارزه با غربگرایی و حفظ فرهنک ایثار و شهادت و علوم انسانی اسلامی قرار گیرد.