تاریخ : 1399,دوشنبه 01 دي15:10
کد خبر : 79668 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

مدیرعامل بیمه‌ی دی خبر داد:

پرداخت ۴۸ساعته‌ هزینه‌ درمانی ایثارگران حتی در مراکز غیر طرف قرارداد


پرداخت ۴۸ساعته‌ هزینه‌ درمانی ایثارگران حتی در مراکز غیر طرف قرارداد

مدیرعامل بیمه دی با بیان اینکه خدمات بیمه‌ی تکمیلی ایثارگران در مراکز غیر طرف قرارداد نیز در تعهد شرکت بیمه دی می‌باشد، از پرداخت هزینه‌‌های این بخش، ظرف مدت ۴۸ ساعت خبر داد...

فاش نیوز - خدمات بیمه‌ی تکمیلی در دو حوزه‌ی مراکز طرف قرارداد و غیر طرف قرارداد ارائه می‌‌شود که پرداخت هزینه‌‌های بخش غیر طرف قرارداد نیز در تعهد شرکت بیمه دی می‌باشد و ایثارگران عزیز با ارائه‌ی اسناد درمان، هزینه‌ها را ظرف مدت 48 ساعت دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار فاش‌نیوز، محمدرضا کشاورز، مدیرعامل بیمه‌ی دی طی نشستی با خبرنگاران حوزه‌ی دفاع مقدس، ضمن ارائه‌ی گزارشی از عملکرد بیمه‌ی دی، به تشریح اقدمات جدید این بیمه‌گذار نسبت به ایثارگران پرداخت.

وی در این نشست خبری، ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، به ارائه‌ی گزارشی از اقدامات شرکت بیمه‌ی دی در مسیر خدمت‌‌رسانی به ایثارگران پرداخت و گفت: امسال برای چهارمین سال متوالی است که افتخار خدمت ‌رسانی به ایثارگران از طریق بیمه‌ی تکمیلی درمان را عهده‌‌دار هستیم و در حال حاضر یک میلیون و 700 هزار نفر از ایثارگران شامل والدین، همسران، فرزندان شهدا، جانبازان و افراد تحت تکفل آنان تحت پوشش این بیمه قرار دارند و خدمات بیمه‌ی تکمیلی در دو حوزه‌ی مراکز طرف قرارداد و غیر طرف قرارداد ارائه می‌‌شود که پرداخت هزینه‌‌های بخش غیر طرف قرارداد نیز در تعهد شرکت بیمه دی می‌باشد و ایثارگران عزیز با ارائه‌ی اسناد درمان، هزینه‌ها را ظرف مدت 48 ساعت دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت بیمه‌ی دی سپس با اشاره به آمار 80درصدی خدماتی که ایثارگران از طریق مراکز طرف قرارداد بیمه دی دریافت کرده‌اند نیز گفت: 20 درصد دیگر خدمات مربوط به مراکز غیر طرف قرارداد بوده که استقبال ایثارگران از مراکز طرف قرارداد نشان‌ دهنده‌ی کیفیت و سطح بالای مراکز طرف قرارداد می‌باشد که درحال حاضر نیز با 9000 مرکز، در حال قرارداد هستیم.

مدیرعامل بیمه‌ی دی همچنین با اشاره به بحث کرونا و خدمات بیمه‌ی دی در این زمینه نیز گفت: در حال حاضر به طور متوسط روزانه 60هزار خدمات بیمه‌ از قبیل دریافت دارویی، بستری و ویزیت از طریق شرکت بیمه‌ی دی به جامعه‌ی معزز ایثارگری ارائه شده است که البته اخیراً به دلیل شیوع بیماری کرونا مراجعات به مراکز درمانی کمی کاهش پیدا کرده است.

 کشاورز همچنین در ادامه افزود: توزیع بسته‌‌های بهداشتی جلوگیری از ویروس کرونا برای گروه‌‌های پرخطر ایثارگری یکی از اقدامات انجام شده از سوی بیمه‌ی دی می‌باشد و همچنین سامانه‌ی خوداظهاری برای ثبت نشانه‌‌ها و رصد سلامتی ایثارگران در زمینه‌ی شیوع بیماری کرونا نیز راه‌اندازی شده است.

وی تاکید کرد: جانبازان عزیز 70 درصد و شیمیایی نیز در زمینه‌ی کرونا مورد غربالگری قرار گرفته‌اند تا در صورت ابتلای این عزیزان در مراحل اولیه‌ شناسایی و تحت درمان قرار بگیرند که تمام هزینه‌‌های بستری و سرپایی بیماری کرونا تحت پوشش شرکت بیمه‌ی دی قرار دارد.

وی همچنین متذکر شد: خوشبختانه با حمایت‌های رییس محترم بنیادشهید و امور ایثارگران، وضعیت تأمین منابع مالی این قرارداد در شرایط خوبی قرار دارد و پرداخت‌‌ها به محض تایید حواله به سرعت انجام می‌ شود.
مدیرعامل بیمه‌ی دی همچنین از راه اندازی مرکز ارتباط  ایثارگران با شماره 1671 نیز خبر داد و گفت در این مرکز 5 پزشک به طورشبانه روزی جهت مشاوره به جانبازان 70 درصد و شیمیایی آماده پاسخگویی هستند.
وی همچنین متذکرشد: سامانه‌ی طراحی پورتال تخصصی درمان ایثارگران نیز طراحی‌ و طی یک ماه آینده پیاده ‌سازی خواهدشد.

مدیرعامل بیمه دی در پایان این نشست، یک خبر ویژه هم داشت و آن این که امکان صدور بیمه‌نامه‌های شخص ثالث برای ایثارگران به صورت اقساط فراهم شده و پیش بینی می‌شود این طرح از هفته‌ی آینده آغاز شود و ایثارگرانی که حقوق خود را از بنیادشهید و امور ایثارگران دریافت می‌کنند می‌توانند از این شرایط بهره‌مند شده و تلاش می‌کنیم بخشی از فرایندهای آن به صورت غیرحضوری و الکترونیکی ارایه گردد.