تاریخ : 1399,دوشنبه 01 دي15:23
کد خبر : 79676 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

۱۰درصد، حساب کدام درد من است؟!



فرهاد طاهری - حقیر باتوجه به جراحت های مکرر در چندین عملیات و با داشتن مدارک بالینی و بیمارستانی چند مورد مجروحیت و نداشتن صورت ثانحه شیمیایی در کربلای 8 و شهر حلبچه متاسفانه با تلاش های فراوان به هیچ نتیجه ای نرسیدم البته نا گفته نماند 20 درصد جانبازی داشتم اما پس از پیگیری های زیاد بابت به اثبات رساندن مجروحیت شیمیایی و وضعیت موج گرفتگی و روحی روانی و کم شنوایی که مدارکش پزشکی آن موجود است.

 متاسفانه با تلاش های بی وقفه رئیس بنیاد شهید وقت شهرستان ساوجبلاغ مبنی بر حذف کل درصد جانبازی اینجانب متاسفانه کمیسیون آن زمان با نامردی تمام 10 درصد از جانبازی من رو کم کردند و درصد جانبازی من از 20 به 10 درصد تقییر کرد و متاسفانه دستم به هیچ جا نرسید حال من ماندم و دو گوش کم شنوا با اعصاب داغون ریه ی داغون که نمیتوان مثل آدم نفس بکشم و ترکشی که به پیشانیم خورده و دکور صورتم رو به هم ریخته و اینهمه مصیبت و 10 درصد جانبازی!؟

آهای مدعیان عدالت شب ها آسوده بخوابید
آهای مسئولین امر اصلا به روی خودتان نیاورید که برای چی و چه کاری پشت آن میز نشسته اید.
به تعبیر شما جماعت اهل دروغ و دغل همه چیز در این دنیاست. نخیر به تعبیر ما هم این دنیا هست هم آن دنیا هم پل صراط هست هم جماعت جانبازی که حق قانونی  اشان را لگد مال کردید هستند.

 ما جماعت چیزی فراتر از چیزی که قانون گفته رو نمی خوایم. ما پول نمیخوایم فقط یهو فکری به درمان ما بکنید خانواده و زن و بچه ی ما چه گناهی کردن که همسر و پدرشون یه نفر موجی جنگه? تا کی باید تحمل کنند اینهمه زجر رو؟
اقایان مسئول در کجای قانون نوشته یکی یه تیر کلاش به ساق پاش بخوره میشه 40 درصد? یکی 7 بار مجروح میشه تا مرز شهادت میره دو بار موج شدید انفجار می گیره دوباره شیمیایی میشه تیر و ترکش به دست و پاش می خورد ترکش توپ فرانسوی پیشانیش رو میشکافه آن وقت این بابا با کلکسیونی از جراحت میشه 10 درصد?

اف بر شما مسئولین امر. خدا به دادتان برسد از اینهمه حق الناسی که بر گردنتان هست.
 و جمله آخر برای آن دسته از مسئولین که اون بالا نشسته اند که خدمت کنند ولی برعکس خیانت می کنند. 
باید جواب گوی تک تک خیانت هایی که به این قشر مظلوم کردید رو باشید.

والسلام