تاریخ : 1399,جمعه 05 دي15:30
کد خبر : 79679 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

بر حمایت از ایثارگران در بودجه ۱۴۰۰ تأکید داریم


 بر حمایت از ایثارگران در بودجه ۱۴۰۰ تأکید داریم

با دستگاه‌هایی مثل ستادکل نیروهای مسلح، بیمه و بازنشستگی نیروهای مسلح، بسیج و... جاهای دیگر تاکنون جلسات متعددی داشته‌ایم و درخواست‌ها و نیازهای آنها را احصا کرده‌ایم و این نشست‌ها...

فاش‌نیوز - رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر حمایت از منافع جامعه ایثارگری در لایحه بودجه سال آینده تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش‌نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری، نماینده‌ی ایثارگر مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شکل‌گیری کمیسیون رسیدگی‌کننده به لایحه بودجه 1400 در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی 3 نماینده  در کمیسیون تلفیق دارد که در مورد مطالبات، مشکلات و نیازهای ایثارگران کاملا توجیه شده‌اند و مسلماً در جریان رسیدگی به بودجه‌ی سال آینده از همه‌ی اموری که منافع ایثارگران را تامین می‌کند دفاع خواهند کرد.

رییس مجمع نمایندگان استان قم یادآور شد: با دستگاه‌هایی مثل ستادکل نیروهای مسلح، بیمه و بازنشستگی نیروهای مسلح، بسیج و... جاهای دیگر تاکنون جلسات متعددی داشته‌ایم و درخواست‌ها و نیازهای آنها را احصا کرده‌ایم و این نشست‌ها تا پایان رسیدگی به بودجه در کمیسیون تلفیق، به صورت متراکم ادامه خواهد داشت.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که یک هم‌افزایی صورت بگیرد و ما بتوانیم در بودجه دفاع لازم را از ایثارگران عزیزمان داشته باشیم.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که چرا هنگامی که بحث کمبود بودجه مطرح می‌شود  مسئولان به سراغ حذف منابع مالی ایثارگران می‌آیند تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم که در بودجه‌ی سال 1400 ظلم کمتری به ایثارگران شود و امیدواریم با یک هم‌افزایی مثبت با دولت بتوانیم در بودجه دفاع لازم را از ایثارگران عزیزمان داشته باشیم.

پایان