تاریخ : 1399,سه شنبه 02 دي12:30
کد خبر : 79688 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

معارفه معاون توسعه مدیریت بنیاد تهران



مراسم تکریم «سعید کهنسال» و معارفه «قاسم ملکدار» به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد تهران بزرگ یکشنبه 30 آذرماه در سالن الغدیر برگزار شد.
 
مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد تهران برگزار شد
 ملک محمد نجفی معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تحولات جدید در بنیاد گفت: با همت جهادی و عزم راسخ رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شاهد تغییرات و اقداماتی بودیم و در ادامه این تحولات با بررسی‌ها و مشورت‌های متعدد و با توجه به توانایی‌ها و سابقه آقای کهنسال تصمیم گرفته شد از خدمات ایشان در ستاد مرکز بهره‌مند شویم.
وی با بیان اینکه تغییر و تحول نیاز سازمان است افزود: هر تغییری در ذات خود نشاط، شادابی و پویایی را به همراه دارد و در مجموعه بنیاد تهران شاهد تحولات بیشتری خواهیم بود.
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد با اشاره به وضعیت کنونی و شیوع ویروس کرونا گفت: در ایام کرونا باید به طور کامل پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود و بیشتر مراقب سلامت یکدیگر باشیم تا این ویروس منحوس هرچه زودتر از ایران و سراسر دنیاد رخت بربندد.
حمیدعلی صمیمی مدیرکل بنیاد تهران بزرگ نیز در ادامه با تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: پرستاران در دوران هشت سال دفاع مقدس و در شرایط کنونی به عنوان مدافعان سلامت جان خود را فدا کرده و می‌کنند و از خود گذشتگی آنان قابل تقدیر است.
وی با اشاره به ساختار ویژه و تعداد پرونده‌های ایثارگران تحت پوشش بنیاد تهران گفت: بنیاد تهران بزرگ با 12 منطقه، 4 مرکز توانبخشی جانبازان قطع نخاع، سه مرکز مشاوره و روانشناسی، دو بیمارستان که به تازگی به شرکت متد واگذار شده است و دو مرکز فرهنگی در بهشت زهرا (س) و چیذر که امور مربوط به گلزار شهدا و صالحین را انجام می‌دهند، خدمات مورد نظر را به بیش از 80 هزار نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ارائه می‌دهد.

منبع : ایثار