تاریخ : 1399,چهارشنبه 03 دي12:37
کد خبر : 79714 - سرویس خبری : فرهنگ و هنر

تمدیدمهلت دریافت آثارجشنواره ملی فیلم ایثار



مهلت دریافت آثار چهارمین جشنواره ملی فیلم ایثار تمدید شد

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر چهارمین جشنواره ملی فیلم ایثار از تمدید مهلت دریافت آثار چهارمین جشنواره ملی فیلم ایثار خبر داد.

 سید مرتضی حسینی، مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره ملی فیلم ایثار در هشت بخش گفت: تعدادی از هنرمندان به‌منظور شرکت در بخش‌های مختلف این جشنواره در حال تولید اثر هستند و جمعی از آنان خواستار تمدید مدت زمان دریافت آثار شده‌اند تا مراحل ساخت اثر خود را به پایان برسانند و در جشنواره شرکت کنند.

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در همین راستا مهلت دریافت آثار چهارمین جشنواره ملی فیلم ایثار تا 15 دی‌ماه سال جاری تمدید شد.

وی در خصوص موضوعات چهارمین جشنواره ملی فیلم ایثار گفت: این جشنواره در بخش‌های «سبک زندگی اسلامی»، «ایثار و اقتصاد مقاومتی، جهش تولید»، «ایثار و جنگ نرم در فضای مجازی»، «ایثار و امید به زندگی»، «ایثار و آرامش اجتماعی»، «ایثار اجتماعی – ایثارگران حوزه سلامت»، «ایثار، محور مقاومت و شهید حاج قاسم سلیمانی» و بخش جنبی جشنواره با موضوع «نقش نماز، حجاب و عفاف در ایجاد تفکر ایثارگران» برگزار می‌شود.


منبع : tasnimnews خبرگزاری تسنیم