تاریخ : 1399,سه شنبه 09 دي14:24
کد خبر : 79855 - سرویس خبری : مقاومت اسلامی

درج نام همرزم شهید سلیمانی بر خیابانی در تهران



شهردار منطقه ۴ تهران از نام‌گذاری خیابانی به نام شهید «شهروز مظفری‌نیا» از همرزمان شهید سپهبد قاسم سلیمانی خبر داد.

 

نام همرزم شهید سلیمانی بر خیابانی در تهران/خیابان سراج به شهید مظفری‌نیا تغییر کردمحمد محمددوست شهردار منطقه ۴ تهران در آیین نامگذاری خیابان سراج به نام همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: این مسأله واضح و روشن است که شهدا اگرچه از دنیا رفته‌اند اما نام و یادشان زنده و پابرجاست و ما بسی مفتخریم که یکی از بزرگ‌ترین معابر منطقه ۴ به نام این عزیز بزرگوار مزین شده است.

وی افزود: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی صرفا یک فرد نیست، بلکه یک مکتب، روش، منش و سلوک است که اینگونه نامگذاری‌ها فرهنگ ایثار و مقاومت را به نسل‌های آینده منتقل می‌کند و این همان فرهنگی است که انقلاب ما بر آن اساس بنا شده است.

شهردار منطقه ۴ تهران ضمن تبریک به خانواده شهید مظفری نیا گفت: شهید مظفری نیا مایه افتخار کشور و انقلاب است و روحیه شما را می‌ستایم که به داشتن چنین فرزندی مباهات کرده و مفتخر هستید، و این یک حقیقت است که شهدای عزیز ما گلچین شده خداوند هستند.

محمددوست در ادامه گفت: رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدایی، چون شهید مظفری نیا می‌تواند پایه‌های انقلاب اسلامی را محکم‌تر ساخته و نهال ۴۰ ساله انقلاب را آبیاری کرده و به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل کند.

در ادامه این مراسم پدر و مادر شهید شهروز مظفری نیا از این اقدام ارزنده شهرداری منطقه ۴ تهران در نامگذاری معابر به نام شهدای والامقام به ویژه این شهید دلیر قدردانی کردند.

گفتنی است؛ شهروز مظفری نیا در تیر سال ۱۳۵۷ در قم چشم به جهان گشود و همراه با شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در تاریخ ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حادثه تروریستی فرودگاه بغداد به شهادت رسید.


منبع : دفاع پرس