تاریخ : 1399,سه شنبه 09 دي16:35
کد خبر : 79865 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

تشکیل کمیته ایثارگران تلفیق به ریاست امیرآبادی


تشکیل کمیته ایثارگران تلفیق به ریاست امیرآبادی

کمیته‌ی ایثارگران در کمیسیون تلفیق به ریاست احمد امیرآبادی، عضو هیأت‌رئیسه‌ی مجلس و رئیس فراکسیون ایثارگران تشکیل شده...

فاش‌نیوز - به منظور بررسی تخصصی و دقیق لایحه بودجه‌ی سال 1400 اعضای کمیته‌های تخصصی 16گانه مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش‌نیوز، حجت‌الاسلام حسن نوروزی، نماینده ایثارگر مردم رباط‌کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه‌ جلسه‌ی علنی با اعلام این خبر اظهار داشت: کمیسیون رسیدگی‌کننده به لایحه‌ی بودجه‌ی (کمیسیون تلفیق) با انتخاب اعضای کمیته‌های 16گانه‌ی خود، رسیدگی به لایحه‌ی بودجه‌ی سال 1400را از امروز آغاز کرد.

به گفته‌ی نوروزی، به منظور بررسی تخصصی موضوعات جامعه‌ی ایثارگری و رفع موانع و مشکلات موجود ایثارگران در سال 1400کمیته‌ای با نام کمیته‌ی ایثارگران، در کمیسیون تلفیق تشکیل و به صورت دقیق و تخصصی در مورد مسائل جامعه ایثارگری ورود خواهد کرد.

این گزارش حاکی است که کمیته‌ی ایثارگران تلفیق به ریاست احمد امیرآبادی، عضو هیأت‌رئیسه‌ی مجلس و رئیس فراکسیون ایثارگران تشکیل شده است.

همچنین کنار کمیته‌های سلامت، آموزش و پرورش، دفاعی امنیتی، شرکت‌های دولتی، منابع، مالیات، حقوق و دسمزد و حمایتی‌های تبصره14، فرهنگی و جمعیت، انرژی و رابطه مالی، کمیته‌ی حوزه‌های انتخابیه و کمیته‌ی سامانه‌ها و مصارف به موضوعات مطرح شده در لایحه بودجه‌ی سال 1400رسیدگی خواهد کرد.