تاریخ : 1399,پنجشنبه 11 دي13:14
کد خبر : 79911 - سرویس خبری : اخبار

روایتی تأمل‌برانگیز از فرماندهان جبهه مقاومت



«حسین امیرعبداللهیان» دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل، چهارشنبه شب در گفت‌و‌گویی تلویزیونی به بیان مواردی در خصوص سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت.

امیرعبداللهیان در بخشی از سخنان خود، به ماندگاری تأثیر اقدامات شهید سلیمانی در منطقه اشاره و عنوان کرد: این اقدامات حداقل تا پنج دهه دیگر بر منطقه تأثیرگذار خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به تداوم نبرد با تروریسم در برخی نقاط سوریه، خاطره‌ای از اثرگذاری شهید سلیمانی در ایام پس از شهادت، بر این نبردها بیان کرد.

امیرعبداللهیان در این زمینه گفت: آنچه می‌خواهم بگویم، برای مدافعان حرم و خانواده‌های شهدا خیلی محسوس‌تر است؛ در آخرین سفری که به دمشق داشتم، جمعی از دوستان سردار سلیمانی که جزو مستشاران نظامی هستند، می‌گفتند رابطه روحی ما با شهید سلیمانی به گونه‌ای است که وقتی برای آزادسازی منطقه‌ای که هنوز در اختیار تروریست‌هاست، با همکاری نیروهای مسلح سوریه عملیاتی مثلاً در شرق فرات در پیش داریم، شب شهید سلیمانی را در خواب می‌بینیم و ایشان روی نقشه به ما می‌گوید که اگر از مسیری که تعیین کرده‌اید، عملیات را پیش ببرید، به نتیجه نمی‌رسید. سپس شهید سلیمانی مسیر دیگری را به ما پیشنهاد می‌دهند و ما نیز همان مسیری را که سردار گفته است، ادامه می‌دهیم.

 

 


منبع : دفاع پرس