تاریخ : 1399,شنبه 13 دي12:32
کد خبر : 79934 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

دیدارنماینده ولی فقیه در بنیادباخانواده‌شهدا



نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منازل جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با آنان دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران

حجت‌الاسلام‌والمسلمین یوسفعلی شکری هم‌زمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) به همراه حجت الاسلام والمسلمین محسن قمی با حضور در گلزار مطهر شهدای شهرستان پاکدشت به مقام شهدای معظم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای احترام کرد.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه با حضور در منازل خانواده شهید معظم «حاج شیخ ولی‌الله قمی»، والدین معظم شهید «امیر مرادی»، خانواده آزاده سرافراز «مرادی»، شهیدان معظم «مظفر» و شهید معظم «کمانکش» با آنان از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کرد.
وی در این دیدارها عزت و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی را به برکت خون پاک شهدا و فداکاری‌های ایثارگران دانست و گفت: مردم و مسئولان کشورمان می‌دانند که هرچه امروز داریم به‌واسطه شهدا و ایثارگران به‌دست‌آمده و همه ما مدیون آنان هستیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین شکری افزود: والدین معظم شهدا و خانواده‌های ایثارگران حق بسیار بزرگی بر گردن کشورمان دارند و خدمت‌گزاری به آنان برای مسئولان و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران بزرگ‌ترین افتخار است و امیدوارم همه ما از این موقعیتی که به‌دست‌آمده به‌خوبی استفاده کنیم و خدمتگزار خوبی برای این عزیزان باشیم.
 نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به پیش رو بودن سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی سالیان بسیاری برای پاسداری از انقلاب اسلامی و فرهنگ اهل بیت (ع) تلاش کرد و مقابل دشمنان ایستاد و سرانجام نیز توسط دشمنان ناجوانمردانه به شهادت رسید.
وی ادامه داد: سردار سلیمانی به آرزوی دیرینه خود که شهادت بود رسید، اما جای خالی ایشان همواره برای همه ما احساس می‌شود و مهم‌ترین کاری که باید برای زنده نگه‌داشتن یاد این شهید بزرگوار انجام داد ادامه راه و مسیر ایشان است.
گفتنی است خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیز در این دیدارها به بیان خاطرات خود از دفاع مقدس و انقلاب اسلامی پرداختند.


منبع : ایثار