تاریخ : 1399,دوشنبه 15 دي13:39
کد خبر : 80002 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

یکی از ما کمتر، خرج دولت کمتر



جانباز شیمیایی - اول اینو بگم بیمه دی مدیون خانواده های ایثارگران هست و دوم مدیون خیانتکاران.

مسئولان بنیادشهید؛

از صدقه سر خانواده های ایثارگران این بیمه تشگیل یافت و خیانتکاران هم بااین شرکت زدو بند کردند و بیمه ایثارگران را از بیمه ایران که بسیار هم عالی بود قاپیدن و با چندبرابرِ بیمه ایران، با بیمه دی قراداد بدون مناقصه بستند. یعنی زد و بند کردند و بیمه دی سالانه هزاران میلیارد هم از بنیاد پول می گیرد!

دیروز در شهر مقدس قم رفته بودم فاکتور هزینه های درمانم را به بیمه دی بدهم که در طبقه ششم یک مجتمع دفتر دادشتند با اینکه فقط جای ۵ نفر ارباب رجوع جا وجود داشت، اما ۵۰ نفر در آن جای کوچک حضور داشتند و ظرفیت آسانسورش هم ۳نفر بود. جالب است بدانید آن دفتر چند کارمند خانم خیلی جوان داشت که بنده با داشتن چهارصدو هشتادهزارتومن فاکتور، متاسفانه فقط ۳۵هزارتومن آن را قبول کردند، آن هم با چندبار بالا و پایین رفتن و  کپی گرفتن از مدارک و ایرادهای بنی اسرائیلی که می گرفتن!

البته این تحقیرها را هیچ کس نمیتونه تحمل کنه.

باچه شوقی در زمان جنگ دفاع کردیم که در آسایش باشیم ولی الان باچه خفتی زندگی می کنیم!

فقط روزی یک کپسول مصرف اکسیژن دارم و ریالی هم بابتش از طرف بنیادشهید و بیمه نمیدن، فقط چیزی که هیچ کم نداریم متلک زدن های دور و برمونی هاست که همیشه وجود دارد.

به این مجلس هم که هیچ امیدی نیست فقط شعار می دهد!

 ما از هر طرف تحقیر می شویم.

در پایان به فاش نیوزی های زحمتکش خسته نباشید میگم. امیدوارم مطلب اینجانب را منعکس بکنید که یک کلمه هم از روی احساسات ننوشتم، شاید این دردِ چند نفر از ایثارگران باشد!