تاریخ : 1399,سه شنبه 16 دي14:00
کد خبر : 80037 - سرویس خبری : مقاومت اسلامی

داعشی‌هایی که با دیدن «حاج قاسم» مسلمان شدند



مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: وقتی شهید سلیمانی وارد میدان می‌شد داعشی‌ها می‌گفتند کسی توان مقابله با او را ندارد. خیلی از این افراد وقتی مرام و مسلک سردار را شنیده یا دیده بودند به دامن اسلام پناه آوردند.

 

«علی عرب‌پور» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان و از همراهان قدیمی سردار سلیمانی در برنامه سی شب با سردار اظهار داشت: از سال ۶۱ و عملیات رمضان با ایشان آشنا شدم. مردم برای سردار سلیمانی خیلی مهم بودند و از خانواده‌های شهید و رزمنده‌ها و جانباز‌ها در اداره‌ها دفاع می‌کرد. برای منفعت شخصی خود استفاده‌ای نبرد و زندگی ساده‌ای داشت و خداترس بود.

وی ادامه داد: سابقه ندارد که شخصیت‌های مهم دنیا تشییع باشکوهی داشته باشند و حتی در کرمان نیز موجی در اینباره ایجاد شد که برگرفته از اخلاص ایشان است. وقتی وارد میدان می‌شد داعشی‌ها می‌گفتند کسی توان مقابله با او را ندارد. خیلی از این افراد وقتی مرام و مسلک سردار را شنیده یا دیده بودند به دامن اسلام پناه آوردند.

عرب پور همچنین افزود: سردار سلیمانی نسبت به مال حلال و حرام حساسیت داشت و از ماموریت و اضافه کار استفاده نمی‌کرد. حاج قاسم مربوط به جناح سیاسی و فکری خاصی نبود و متعلق به یک مکتب بود و باید نگاهمان به ایشان نگاه به یک مکتب باشد.