تاریخ : 1399,سه شنبه 16 دي14:57
کد خبر : 80047 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

طومار جانبازان و آزادگان ماده ۳۸ در خصوص مشکلات موجود در احکام حقوقی



فاش‌نیوز -  بنام خداوند رحمان و رحیم؛ با سلام و عرض ادب و احترام خدمت تمام ایثارگران مشمول ماده‌ی 38 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران با توجه به درخواست در خصوص دستورالعمل اجرایی ماده 38 که سال‌هاست جزء دغدغه‌های جمعیت 52 هزار نفری ایثارگران مشمولین ماده 38 می‌باشد و نهایتاً احکام در 21 مهرماه 99 آن هم بطور ناقص صادر گردید و با توجه به اشکالات موجود در احکام و مغایر با همطرازی نیروهای مسلح طبق دستورالعمل آئین‌نامه اجرایی مورخ 31 / 02 / 1396 می‌باشد.

لذا در این مرحله از روند و پیشرفت کار در امر نامه نگاری و پیگیری‌های مستمر در خصوص احکام و تقریباً نتایج نسبی را به حول و قوه‌ی الهی شامل گردیده است. در این مرحله از کار و پیگیری‌ها به وجود گرم و همدلی و همراهی شما عزیزان برای احقاق حق قانونی و منطقی طبق قانون جامع به حمایت شما نسبت به جمع آوری امضاء شما عزیزان نیاز مبرم می‌باشد و اگر خواستار حق و حقوق قانونی نسبت به احکام و قوانین بجا مانده از قانون خدمات جامع ایثارگران می‌باشید و می‌باشیم با تعیین یک نماینده از طرف خودتان در هر استان و یا شهر و یا هر نقاط ایران عزیز یا بصورت خودجوش هر تعداد از ایثارگران ماده‌ی 38 را می‌شناسید و مهم نیست چند نفر می‌باشند؛ حتی یک نفر محبت کند ایثارگران ماده 38 را شناسایی و اطلاع رسانی نموده و دعوت به همکاری نموده و طبق فرم ذیل اقدام به امضاء شود و از طریق ایمیل، لینگ تلگرامی و یا آیدی مدیران گروه ماده 38 ارسال دارید تا به فضل خداوند تبارک و تعالی بتوانیم قدم‌های بعدی را به زودی انجام داده برای اثبات حق و حقوق خود و دیگر مسائل از قبیل بازنشستگی و... به ثمر رسانیم و امضاء‌های مورد نظر می‌بایست ضمیمه نامه و درخواست رهبری معظم و ولی‌نعمتمان بشماره 106 / 38 /م به تاریخ 8 / 09 / 1399 پیوست گردد و مجدداً به محضر مبارک شخص مقام معظم رهبری تقدیم بنمائیم.
اینجاست که همت جهادی و بسیجی‌وار می طلبد. یا علی مدد حرکت و دوندگی‌ها از خدمتگزاران شما و حمایت و همیاری از شما ایثارگران که شب و روز دغدغه های قوانین ناقص و بجامانده را دارید. پس همت نمائید تا حداقل 5000 امضاء جمع‌آوری نمائیم که راهگشای سال‌های درد و رنجمان را در این اواخر عمرمان هموار نمائیم.
خداوند یارو نگهدارتان باد
اجرکم عندالله و من‌الله‌التوفیق
خدمتگزاران گروه جانبازان و آزادگان ماده 38
هادی جوان‌نما، فتاح جهانی، علیرضا آقامیرزایی