تاریخ : 1399,سه شنبه 16 دي19:16
کد خبر : 80061 - سرویس خبری : بیمه

مدیرکل روابط عمومی بیمه‌ی دی:

خدمات بیمه‌ی دی در دوره‌ی مدیریت جدید بنیاد خیلی بهتر شده است


خدمات بیمه‌ی دی در دوره‌ی مدیریت جدید بنیاد خیلی بهتر شده است

ایثارگران دردمنداند و مشکلات زیادی دارند؛ بنابر این باید شرایط جسمی و روحی آنان را درک کرد و برای برطرف کردن مشکلاتشان، به‌ویژه در سنین حساسی که قرار دارند، تلاش مضاعف...

فاش‌نیوز - مدیر کل روابط عمومی بیمه‌ی دی با حضور در پایگاه خبری فاش‌نیوز (فرهنگ ایثار و شهادت) پیرامون نحوه‌ی انتشار مطالب و انتقادات ایثارگران با مدیر مسئول این پایگاه خبری به تبادل نظر پرداخت.

برپایه این گزارش، سید فرید میرموسوی، مدیرکل روابط عمومی شرکت بیمه دی بعد از ظهر امروز (سه شنبه 16دی) با حضور در دفتر این پایگاه خبری از نزدیک در جریان روند اطلاع رسانی به ایثارگران قرار گرفت.

در جریان این دیدار، مسئول روابط عمومی بیمه دی که انتقاداتی درخصوص انتشار برخی مطالب و انتقادات ایثارگران از بیمه دی گلایه‌مند بود، مسایلی را مطرح کرد.

میرموسوی که معتقد بود باوجود بهبود نسبی خدمات‌رسانی از سوی بیمه‌ی دی، خصوصا" در دوره‌ی مدیریت جدید بنیاد و پس از آنکه بدهی هنگفت بنیاد به بیمه‌ی دی نیز پرداخت گردید، این انتقادها مگر در موارد خاص که ممکن است خطا یا مشکلی بروز کرده باشد منصفانه به نظر نمی‌رسد؛ چرا که سامانه هایی هم برای در یافت شکایات و پیگیری تلفنی و اینترنتی هم تعبیه شده است. 

در این دیدار و گفت و گو که با حضور فاطمه‌ی فرحانی، رئیس اداره امور رسانه و اطلاع‌رسانی بیمه دی و در فضایی صمیمی برگزار شد، مدیر مسئول فاش نیوز نیز متذکر شد که بیمه دی متعلق به خود ایثارگران است و ایثارگران دردمند و دارای مشکلات عدیداه‌ی بهداشتی و درمانی حق دارند نسبت عملکرد این شرکت و وضعیت درمانی خود حساس باشند.

وی همچنین یادآور شد که ایثارگران دردمنداند و مشکلات زیادی دارند؛ بنابر این باید شرایط جسمی و روحی آنان را درک کرد و برای برطرف کردن مشکلاتشان، به‌ویژه در سنین حساسی که قرار دارند، تلاش مضاعف کرد.

در ادامه نیز مدیرکل روابط عمومی بیمه‌ی دی با اظهار ارادت به ایثارگران و تلاش برای حل مشکلات احتمالی که ممکن است هنوز در خدمات‌رسانی شرکت متبوعش وجود داشته باشد گزارش داد که برای نمونه یکی از دفاتر ما در شهر قم به لحاظ مکانی و فیزیکی شرایط مناسبی نداشت و مورد انتقاد مراجعه کنندگان ایثارگر دارای محدودیت‌های جسمی و حرکتی واقع شده بود که ما از مدت ها قبل به فکر حل این مشکل و تغییر ساختمان دفتر بوده‌ایم.

وی اظهار امیدواری کرد طی چند روز آینده جابجایی صورت بگیرد و ارائه‌ی خدمات به مراجعه کنندگان در مکان جدیدی که مناسب‌سازی نیز شده است انجام پذیرد.

پایان