تاریخ : 1399,چهارشنبه 17 دي12:29
کد خبر : 80064 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

بازدید رییس بنیاد شهیداز باشگاه شهید مهرانی



معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، بعدازظهر روز سه‌شنبه ۱۶ دی‌ماه از مجموعه فرهنگی ورزشی ایثار (شهید مهرانی) بازدید و با مسئولان و برخی از کارکنان این مجموعه دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
بازدید رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از مجموعه فرهنگی ورزشی ایثار شهید مهرانی

 مهندس سعید اوحدی در جریان این بازدید ضمن تشکر از مدیر و کارکنان مجموعه فرهنگی ورزشی ایثار (شهید مهرانی) که از جانبازان 70 درصد هستند، گفت: مجموعه‌های ورزشی از اماکن مهم و مورد توجه جامعه ایثارگری و خانواده ایشان در شرایط شیوع بیماری هستند و فعالیت آنها علاوه بر تأثیرگذاری روی سلامتی، موجب تقویت روحیه این عزیزان است.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی این بازدید در جریان کم و کیف و نوع فعالیت این مجموعه ورزشی و مسائل و محدودیت‌های امکاناتی این مجموعه قرار گرفت و گفت: باید تعامل با وزارت ورزش و جوانان و مجموعه شهرداری تهران برای تجهیز و جایگزینی بخشی از وسایل این مجموعه صورت گیرد و خدمات این مجموعه و مجموعه‌های مشابه برای جانبازان عزیز و مخصوصاً همسران آنها گسترده‌تر شود.
اوحدی در پایان، حضور در این مجموعه را توفیقی برای خود خواند و ابراز امیدواری کرد که با توجه به تمهیداتی که در تعیین بودجه سال ۱۴۰۰ لحاظ شده است، فعالیت این مجموعه و مجموعه‌های اینچنینی با حداقل مشکلات ادامه یابد.


منبع : ایثار