تاریخ : 1399,شنبه 20 دي18:30
کد خبر : 80136 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

من جانباز شیمیایی سیستانم! کمک



قاسم سنچولی - جناب آقای دکتر اوحدی

 مشکل من جانباز شیمیایی از استان سیستان و بلوچستان را برطرف کنید.
اداره کل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید مرکز علی رغم تاییدشیمیایی ام توسط کمیسیون های 134- بدوی وعالی سپاه مستقر در بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) تهران در سال 96 از تایید شیمیایی ام به این دلیل واهی که آنان این ضایعات را قابل انتساب به شیمیایی بودن تشخیص نداده اند (علیرغم گستردگی کمی و کیفی ضایعات شیمیایی و حتی ناراحتی های اعصاب و روان خودم و دو تن از فرزندانم و تایید شیمیایی همه جانبازان شیمیایی قبل از سال97) سرباز می زنند.

 مگر معیار تشخیص ضایعات شیمیایی با غیر شیمیایی بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) با متخصصین کمیسیون پزشکی بنیاد فرق می کند؟ که در این رابطه اقدام لازم به صورت یکنواخت و حفظ وحدت رویه به منظور جلوگیری از نارضایتی جانبازان باهدف گسترش فرهنگ ایثار و شهادت ضروری به نظر می رسد.

 این درصورتی است که این موضوع برای جانبازان فاقد درصد براساس تبصره الف ماده 87 قانون برنامه ششم بنیاد پس ازطی مراحل قانونی و تایید و معرفی یگان مربوطه 5درصدجانبازی اعطا می نماید ولی درخصوص جانبازانی که قبلا وازسایرموارد درصد دارند هیچ ترتیب اثری نمی دهند که از جنابعالی درخواست اقدام لازم را دارم.(قاسم سنچولی جانباز 20درصد جنگ تحمیلی-زاهدان کدملی2030460923)