تاریخ : 1399,یکشنبه 21 دي13:44
کد خبر : 80150 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

چه کسانی از التهاب جامعه ایثارگری سود می‌برند؟



چندی است اخبار ناخوشایندی در خصوص تجمع و اعتراضات هیجانی عده‌ای ایثارگر با تشویق و تهییج برخی سودجویان و متاسفانه با حمایت عمدی یا سهوی برنامه‌ای از رسانه ملی شنیده می‌شود.

 

 هیئت فرزندان شهدای اسلام در مطلبی آورد: «بدون تردید همه ما می‌دانیم که تجمع و ایجاد تنش و اغتشاش، سهام بانک دی و شرکت شاهد را نزولی و به کمترین میزان قیمت خود می‌رساند و همین کافی است تا سفته‌بازان معروف بورسی اقدام به خرید سهام ایثارگران کنند. با این حال سهام بانک دی و شرکت شاهد تا چندی قبل به کلی مسدود بود.

باید قبول کرد که بهترین راه برای مقابله با زیان انباشته شرکت شاهد پایین آمدن سهام بانک دی همراهی و هم‌افزایی جامعه ایثارگری به عنوان سهام‌دارن اصلی و وفادار این دو مجموعه با مسئولین بنیاد و میدان ندادن به سودجویان است.

مسولان محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران هم لازم است با همت مضاعف و تلاش جهادی و خستگی‌ناپذیر موانع و مشکلات را یکی پس از دیگری مرتفع سازند. تا آرامش خاطر به جامعه ایثارگری که همه به آن‌ها مدیون هستیم برگردد و این انتظار زیادی نیست.

نباید فراموش کرد که ایثارگران عزیز هم باید هوشیار بوده و نباید فریب افراد یا مجموعه‌هایی را که جز منافع خود به چیز دیگری نمی‌اندیشند، بخورند.

امیدواریم که با کمک دولت و دستگاه‌های ذیربط مشکلات اینچینی جامعه ایثارگری هرچه سریعتر مرتفع شود.»


منبع : دفاع پرس