تاریخ : 1399,دوشنبه 22 دي15:15
کد خبر : 80158 - سرویس خبری : اخبار

اعضای مجمع جانبازان و ایثارگران با رییس بنیاد شهید دیدار کردند


اعضای مجمع جانبازان و ایثارگران با رییس بنیاد شهید دیدار کردند

اعضای شورای مرکزی مجمع جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی با معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی دیدار کردند...

فاش نیوز - اعضای شورای مرکزی مجمع جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی با معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی مجمع جانبازان و امور ایثارگران انقلاب اسلامی، اعضای شورای مرکزی این مجمع، روز پنج‌شنبه ۹۹/۱۰/۱۸ با مهندس سعید اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی دیدار و در مورد مسایل و مشکلات ایثارگران گفت و گو کردند.

در این دیدار که علی‌اکبر تابیده‌چی، دبیرکل، اکبر مرتضوی کیاسری، رئیس شورا و عباس طایفه، مرتضی تقوی، سیدحسین حسینی، اصغر فرنیان و خانم رعنا نصرزاده از اعضای شورای مرکزی این تشکل حضور داشتند،پیشنهادهای بیست‌گانه‌ی این تشکل در برای بهبود وضعیت ایثارگران به رئیس بنیاد شهید ارائه گردید.

مهندس اوحدی نیز در این دیدار ضمن استقبال از پیشنهادات این جانبازان، آن را پیشنهادهای بسیار خوب و قابل قبولی دانست و به منظور تحقق این پیشنهادات دستورات لازم را صادر کرد.


تصویر متن پیشنهادات مذکور به این شرح است: