تاریخ : 1399,سه شنبه 23 دي14:02
کد خبر : 80202 - سرویس خبری : اخبار

بدون اغماض با متجاوزان برخورد قاطع می‌کنیم



اِشراف کامل نیروی دریایی سپاه بر آبراه استراتژیک خلیج فارس / ‌بدون اغماض با متجاوزان برخورد قاطع می‌کنیم

  سردار رمضان زیراهی فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه توانمندی نیروی دریایی سپاه قابل مقایسه با گذشته نیست گفت: تمام تحرکات دشمنان و بیگانگان در خلیج فارس رصد می‌شود.

 به سالروز دستگیری تفنگداران دریایی متجاوز آمریکایی به آب‌های سرزمینی ایران اسلامی در خلیج فارس پرداخت و با اشاره به اینکه رزمندگان استان بوشهر بارها هیمنه آمریکا را در خلیج فارس شکسته‌اند اظهار داشت: منطقه دوم نیری دریایی سپاه پاسداران با اقتدار و آمادگی برای صیانت از آب‌های خلیج فارس، تمام تحرکات دشمنان و بیگانگان در خلیج فارس را رصد و بدون اغماض با متجاوزان برخورد قاطع می‌کند.

وی با اشاره به دستگیری 10 تفنگدار آمریکایی در سال 1394 که به آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران  در خلیج فارس تجاوز کرده‌اند خاطرنشان کرد: 2 فروند قایق جنگی آمریکایی حامل 10  تفنگدار آمریکایی 22 دی سال 1394  به سبب ورود غیرقانونی به آبهای سرزمینی ایران از سوی رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران در خلیج فارس در اطراف جزیره فارسی این آبراه استراتژیک دستگیر شدند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران از آمادگی بالای این نیرو در صیانت از آب‌های خلیج فارس خبر داد و تاکید کرد: امروز آمادگی رزمندگان و تجهیزات این نیرو نسبت به سال 1394 قابل قیاس نیست و با تمام توان از این آبراه مهم صیانت و حراست می‌شود.

وی از اشرافیت نیروی دریایی سپاه پاسداران بر آبراه استراتژیک خلیج فارس خبر داد و بیان کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران برای برخورد با هرگونه تجاوز احتمالی از آمادگی بالایی برخوردار و این در حالی است که توانمندی این نیرو به مراتب بیش از گذشته است.


منبع : tasnimnews خبرگزاری تسنیم