تاریخ : 1399,چهارشنبه 24 دي12:49
کد خبر : 80223 - سرویس خبری : اخبار

ماجرای قرآن حفظ کردن «حاج قاسم»



یکی از همرزمان سردار سلیمانی گفت: همیشه وقتی حاج قاسم در ماشین می‌نشست قرآن را حفظ می‌کرد و صلوات می‌فرستاد و سوره حشر را می‌خواند. حتی زمان‌هایی که در ماشین کاری نداشت به مداح زنگ می‌زد و می‌گفت برایش مداحی کند.

ابراهیم شهریاری از دوستان و همرزمان سردار سلیمانی در گفت‌وگو با «رادیو مقاومت» اظهار داشت: یادم است شب رحلت حضرت امام خمینی (ره) مانوری داشتیم و حاج قاسم گفته بود بچه‌ها برای سلامتی امام دعا کنند و از تک تک بچه‌ها این را پرسید و آنقدر ولایت برای ایشان اهمیت داشت.

وی ادامه داد: همیشه در ماشین می‌نشست قرآن را حفظ می‌کرد و صلوات می‌فرستاد و سوره حشر را می‌خواند. سردار سلیمانی روی قرآن کریم تسلط خوبی داشت. حتی در ماشین زمان‌هایی که کاری نداشت به مداحی زنگ می‌زد و می‌گفت برایش مداحی کند.

شهریاری گفت: حاج قاسم هیچ وقت بستگان و اطرافیانش را فراموش نکرد و همیشه و در همه حال به یاد آن‌ها بود. همه فرماندهان ما ولایت مدار هستند. یادم است یکبار همراه با حاج قاسم به مشهد رفته بودیم و ایشان مشغول سخنرانی بودند که به یکباره تلفن شان زنگ خورد و گفتند که سوریه در حال سقوط است همانجا سخنرانی را قطع کرده و از مردم عذرخواهی کردند و به سرعت خودشان را به سوریه رساندند.