تاریخ : 1399,دوشنبه 29 دي12:44
کد خبر : 80320 - سرویس خبری : اخبار

تشییع پیکر‌های مطهر ۵ شهید گمنام در خراسان جنوبی



پیکرهای پاک و مطهر پنج شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، در شهرهای مختلف استان خراسان جنوبی تشییع و خاکسپاری شدند.

 

تشییع و خاکسپاری پیکر‌های مطهر ۵ شهید گمنام در خراسان جنوبی پیکرهای پاک و مطهر پنج شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس، امروز (یکشنبه) مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، با حضور مردم و مسئولان همراه با رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی، در شهرهای مختلف استان خراسان جنوبی تشییع و خاکسپاری شدند.

بر اساس این گزارش، پیکرهای مطهر دو شهید گمنام در شهر «بیرجند» تشییع و پس از اقامه نماز به امامت حجت‌الاسلام «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، در بوستان «آیت‌الله بهجت (ره)» مهرشهر به خاک سپرده شدند.

همچنین پیکرهای مطهر دو شهید گمنام دیگر نیز با حضور جمعی از مردم و مسئولان، در شهر «آبیز» شهرستان مرزی «زیرکوه» تشییع و خاکسپاری شدند.

دانشگاه «بزرگمهر» قاینات نیز پس از تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر یک شهید گمنام، میزبان همیشگی پیکر مطهر این شهید والامقام شد.

خاطرنشان می‌شود، از این پنج شهید گمنام، دو شهید ۱۷ ساله، یک شهید ۱۹ و دو شهید ۲۱ و ۲۳ ساله هستند که در عملیات‌های والفجر و کربلای چهار و پنج به شهادت رسیده‌اند.


منبع : دفاع پرس