تاریخ : 1399,دوشنبه 29 دي17:45
کد خبر : 80344 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

تصویب استفساریه تبدیل وضعیت در کمیسیون اجتماعی


تصویب استفساریه تبدیل وضعیت در کمیسیون اجتماعی

حذف قید زمان «پنج‌ساله» در قانون تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شرکتی، از جمله راهکارهای نمایندگان ایثارگر مجلس برای حل‌و‌فصل...

فاش نیوز - با تصویب استفساریه تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شرکتی در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، این استفساریه بزودی برای تصویب نهایی به صحن علنی می‌رود.

علی بابایی‌کارنامی، نماینده‌ی مردم ساری و میان‌دورود و سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در حاشیه‌ی جلسه‌ی علنی با اشاره به تصویب استفساریه‌ی تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شرکتی که از سوی سازمان امور اداری، مورد ابهام قرار گرفته بود، اظهار داشت: این استفساریه در کمیسیون اجتماعی مجلس مطرح و به اتفاق آرا به تصویب رسید.

وی با اشاره به اینکه این استفساریه خواسته‌ی اکثر ایثارگران مجلس شورای اسلامی است، خاطرنشان کرد: بیش از 80 نفر از نمایندگان مجلس آن را امضا و خواستار مطرح شدن در صحن علنی شده‌اند.

گفتنی است حذف قید زمان «پنج‌ساله» در قانون تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شرکتی، از جمله راهکارهای نمایندگان ایثارگر مجلس برای حل‌و‌فصل این مشکل جامعه‌ی ایثارگری است که در صورت تصویب آن، بسیاری از نیروهای ایثارگر شرکتی تبدیل وضعیت خواهند شد.