تاریخ : 1399,چهارشنبه 01 بهمن12:00
کد خبر : 80367 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

خدا از حق الناس رزمندگان نمی گذرد



کاشانی حصاری

اکبرکاشانی حصاری - عرض ادب خالصانه بر یاران صدیق وپاکی که خودرا به مال و زرق و برق دنیا نفروخته و پایبند حق و حقیقت و خدا ترس هستند. عزیزان زحمت کش در هر اداره و یا ارگانی که خالص و مخلصانه زحمت می کشند، بدون هر گونه تظاهر و ریا و یا سوءاستفاده شخصی و بدون هیچ شک یا شبهه، باید اذعان کرد امام خمینی(ره) نوری از خدا دردل داشته و چهری ایشان چنان بر دل خلق خدا می نشیند که مخاطب پای حرف و عمل او از جان مایه می گذارد. همچون همین رزمندگان و ایثارگران و شهدای گرانقدر وجانبازان عزیز.

در آن دوران، جوانان تا سخن حکیمانه امام خمینی (ره) از تلویزیون و یا از رادیو پخش می شد و می گفت جبهه ها نیاز به حضورجوانان دارد، بلافاصله به جبهه ها اعزام می شدند.

متاسفانه برخی از همین عزیزان که حالا آنان را معسر می خوانند سخت در مضیقه اند. از خوشی و لذت جوانی در کنار خانواده و دوستان گذشتند و از آنها چشم پوشیدند و پای کار جنگ ایستادند و هریک در توان و اندازه خود بدون هیچ چشم داشتی از جانشان مایه گذاشتند که در تاریخ ثبت شده است.

همگان دیده و شنیده اند که گاه با آن سن و سال کم، کوهی از رشادت و ایثار بودند.

اما پس از دفاع مقدس قانون گذاران ما قانون (حمایت از ایثارگران و جانبازان و رزمندگان) را بد نوشته، بد اجرا کردند و فقط تبلیغ می کنند! آنانی که دانسته یا ندانسته در مورد یادگاران دفاع مقدس قانونی بد تصویب و ظاهرش را تزیین و آرسته کردند و حرف و عملشان یکی نبود، خود می دانند آه و لعن این بندگان پاک و صدیق خدا را به دنبال دارد و چه عواقبی به دنبال دارد.

پس نه به عنوان نصیحت، بلکه به عنوان یک توصیه و تلنگر عرض می کنم قبل از تصمیم به تصویب و عمل به قانونی در مورد رزمندگان و ایثارگران کمی محتاتانه و البته با فکر و ریشه یابی در مورد مشکلات اساسی این قشر اقدام به تصویب و اجرای قانون کنید.

عده ای گویا چشم و گوششان را بر حقیقت بسته اند و دنباله رو عده ای دنیاپرست شده اند و چشم بسته گام بر می دارند و نمی دانند با آبروی رزمندگان دفاع مقدس بازی می کنند! پس لازم است اجرای این قوانین را بروز کرده و با قانون شکننان برخورد قاطع و سریع انجام شود.

مسئولین بدانند ما همان یاران دل سوخته مکتب حسین (ع) و امام خمینی (ره) بوده و هستیم و مادیات زندگی رنگی هرگز ما را تغییر نداده و نخواهد کرد. بدانید خدا شاید از حق خود بگذرد اما حق الناس را هرگز نمی بخشد و روزی دروغ و ریا بر ملا می شود.

حضرت حق یار و یاور حق گویان وحق طلبان بوده و هست.