تاریخ : 1399,جمعه 03 بهمن13:14
کد خبر : 80402 - سرویس خبری : استان ها

تشییع پیکر تازه تفحص‌شده دزفولی



مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید کامبیز مرادی نسب از شهدای دوران دفاع مقدس امروز پنجشنبه ۲ بهمن در گلزار شهدای بهشت علی دزفول برگزار شد.

پیکر شهید مرادی‌نسب تشییع شد / قهرمانان این مملکت شهدا هستند
 مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید کامبیز مرادی نسب از شهدای دوران دفاع مقدس امروز پنجشنبه ۲ بهمن در گلزار شهدای بهشت علی دزفول برگزار شد.

شهید مرادی نسب، ۲۱ تیرماه سال ۶۷ در منطقه عملیاتی زبیدات به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر وی پس از ۳۲ سال تفحص و شناسایی شد.

حجت‌الاسلام مرتضی بیگدلی، امام جمعه موقت دزفول در این مراسم با بیان اینکه عزت و اقتدار و افتخاری که امروز نصیب مردم شده در پرتو راهبرد مقاومتی است که شهدا به جا گذاشته‌اند، با اشاره به جایگاه بلند مادران شهدا گفت: این مادران چنان استقامتی از خود نشان می‌‌دادند که انسان را به حیرت فرو می‌‌برد.

وی اظهار کرد: خون پاک همه شهدا برای دفاع از کشور و خدمت به جامعه فدا شد. ملت ما با شهادت زنده است، نهال انقلاب اسلامی از برکت خون شهدا رشد کرد و اینک به زمان ثمردهی خود رسیده است.

بیگدلی در ادامه با بیان اینکه رهبر انقلاب در سخنان خود راه را برای همه ملت‌های آزاده تبیین می‌کنند، گفت: دشمن نمی‌تواند ببیند ایران اسلامی از برکت خون شهدای عزیز ام القرای جهان اسلام شده است. الگوها و قهرمانان این مملکت شهدا هستند؛ جوانانی که غیورمردانه مقابل دشمن مقابله دشمن ایستادند و از کشور دفاع کردند.

همچنین سردار سیدمحمد صالحی، فرمانده انتظامی خوزستان در این مراسم با بیان اینکه وجود چنین شهدایی برای نیروی انتظامی افتخار است و نیروهای پلیس با تمام قوا راهشان را ادامه خواهد داد، با اشاره به مقام مادران شهدا گفت: در مقابل عظمت و بزرگی و روح بلندی که خانواده‌های شهدا دارند باید سر تعظیم مقابل آنها فرود آوریم.

وی اظهار کرد: شهید مرادی نسب از نیروهای ژاندارمری بود و روحیه مقاومت هنوز در نیروی انتظامی  جاری است و ادامه خواهد داشت. شهدای نیروی انتظامی شهدای مظلومی هستند و ما هر روزه از نقطه صفر مرزی تا درون شهرها شهدای زیادی جهت تامین امنیت تقدیم می‌کنیم.

سردار صالحی با بیان اینکه نیروی انتظامی برای نظم و امنیت تا پای جانشان برای مردم تلاش می‌کنند، گفت: شهدا برای دفاع از امنیت ایران و مردم در این راه قدم گذاشتند و نیروی انتظامی اجازه نخواهد داد خون شهید مرادی و سایر شهدا پایمال شود.


منبع : ایکنا