تاریخ : 1399,شنبه 04 بهمن14:43
کد خبر : 80430 - سرویس خبری : اخبار

ضرورت خدمات‌رسانی به ایثارگران با رعایت حفظ کرامت ایثارگران



نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر لزوم رعایت دقیق قوانین و مقررات تصریح کرد: ارائه خدمات به خانواده معظم شهدا و ایثارگران با احترام و حفظ کرامت این عزیزان ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری روز جمعه ۳ بهمن ماه در اختتامیه همایش سراسری مدیران ارشد بنیاد شهید و امور ایثارگران که به صورت ویدئوکنفرانس در سالن عرفان (سیدالشهدا (ع)) برگزار شد گفت: اگر بنا بر خدمت به خانواده معظم شهدا را داشته باشیم باید این کار را با احترام تمام و حفظ کرامت انجام دهیم.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به رسالت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمات رسانی به ایثارگران از وظایف ذاتی بنیاد است و خدمت به ایثارگران باید بدون هرگونه منتی ارائه شود و این خدمات گوشه‌ای از فداکاری این عزیزان را جبران نمی‌کند.
وی ضمن تأکید بر اهمیت شفافیت در هزینه‌ها و مسائل مالی گفت: قوانین برای ایجاد نظم و انضباط تهیه می‌شوند و باید برای تمام فعالیت‌ها از قانون پیروی کرد و اگر در زمینه فعالیت‌ها مشکل قانونی وجود داشته باشد باید به دنبال بر طرف کردن خلأهای قانونی باشیم و هرگز به دنبال انکار قانون نباشیم.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: مدیران و کارکنان بنیاد باید اشراف کامل به قوانین حوزه کاری خود داشته باشند و اساسنامه مجموعه را به صورت کامل مطالعه کرده باشند.
حجت الاسلام والمسلمین شکری در پایان به بیان توصیه‌هایی خطاب به مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت.