تاریخ : 1399,یکشنبه 05 بهمن13:33
کد خبر : 80449 - سرویس خبری : فرهنگ و هنر

اعلام جزئیات پویش مسابقه بزرگ «راز سلیمانی»



 
  •  
  •  
  •  
  •  

اعلام جزئیات پویش مسابقه بزرگ «راز سلیمانی» +فیلم

متقاضیان شرکت در پویش مسابقه بزرگ «راز سلیمانی» در ۶ مرحله جذاب و متنوع این مسابقه کتاب محور، شرکت خواهند کرد.

پویش مسابقه بزرگ «راز سلیمانی» توسط بنیاد کرامت رضوی و با محوریت مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار می‎شود. این پویش همراه با مراحل متنوع و جذاب و با محوریت کتاب مکتب سلیمانی در ایام نخستین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی آغاز شده و تا 22 بهمن ماه 1399 ادامه دارد.

متقاضیان شرکت در این مسابقه باید بعد از خرید کتاب (30درصد تخفیف و ارسال رایگان) با خواندن کتاب به 10 سؤال تستی پاسخ دهند تا نامشان در قرعه‌کشی ثبت شود.
قرعه‌کشی این قسمت، از بخش تعاملی مجزا است و شرکت‌کنندگان با حضور در بخش بعدی، در قرعه‌کشی دو جایزه مجزا حضور خواهند داشت.

متقاضیان با انجام مراحل متنوع (از زبانِ تو، در قابِ تو، با صدایِ تو و…) و جمع کردنِ حداقل 700 امتیاز، در قرعه‌کشی 250 میلیون ریالی شرکت می‌کنند. متقاضیان شرکت در مسابقه برای تهیه کتاب و ثبت‌نام به این نشانی اینترنتی رفته یا عدد 5 را به 1000888 ارسال کنند.

مراحل کتابخوانی مسابقه این پویش به این شرح است:

1- مسابقه‌ پایه: به 10 سؤال تستی که در مرحله «سؤالات مسابقه» آورده شده، پاسخ داده می‌شود.

2- مسابقه‌ تعاملی

از زبان تو: در این مرحله متقاضیان باید مبحث مهم کتاب از نگاه خود را انتخاب و در قالب نقشه ذهنی یا نمودار درختی، آن را (به صورت دست‌نویس یا نرم افزاری) خلاصه و ارسال کنند.

از نگاه تو: در این بخش قرار است شرکت‌کننده از از زاویه دید و نگاه خود، کتاب «مکتب سلیمانی» یا «شرح دلبری» را برای دیگران معرفی کند.

در قاب تو: در این بخش شرکت‌کننده به انتخاب خود، یک صفحه، یک جمله، پاراگراف، شعر یا... زیبا از کتاب «مکتب سلیمانی» یا «شرح دلبری» را انتخاب و با خلاقیت خود (تزئین یا ویرایش نرم افزاری) از آن، یک یا دو عکس گرفته، ارسال می‌کند.

با صدای تو: یکی از تأثیرگذارترین قسمت‌های کتاب را انتخاب کرده و در حداقل 1 و حداکثر 3 دقیقه، با صوت رسا و خلاقانه خوانده، ارسال می‌کنند.

از قلب تو: متقاضیان با الهام از محتوای کتاب، از قلب خود یک نامه یا دلنوشته به حاج قاسم عزیز (در حداکثر یک صفحه) می‌نویسند.
 

سردار قاسم سلیمانی , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , شهید , فیلم , پویش ,


منبع : tasnimnews خبرگزاری تسنیم