تاریخ : 1399,چهارشنبه 08 بهمن15:16
کد خبر : 80525 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

آی مسئول! ما گدا نیستیم



کاشانی حصاری

اکبرکاشانی حصاری- بر تمامی عوامل سایت های خبری و مدافعان شیر مردان دوران دفاع مقدس درود می فرستم.

آنانی که با وجود سن و سال کم، رشادت های شان زبانزد جهانیان شد و با شهادت و اهدای اعضای بدن و پاره پاره شدن جسمشان دوباره ایثار کردند.

مدافعان دلیر دفاع مقدس با عملکرد خود که سرچشمه آن از قیام سالار شهیدان حسین ابن علی (ع) بود، با پیروی از مکتب امام (ره) -که ادامه دهنده همان راه ائمه اطهار است- درس عشق و ایثار را به جهانیان آموختند.

اگر چه آنها الگویی جدید در تاریخ برای بشریت به ثبت رساندند و کشورهای مسلمان از آن الگو گرفتند. اما حیف و صد حیف که این جانبازان و ایثارگران دلیر در کشورشان مورد بی‌مهری قرار گرفته اند.

متاسفانه عده ای دانسته و یا ندانسته با بازی با کلمات، القاب بی خردانه و توهین آمیزی را بر روی ایثارگران گذاشته اند و آنان را گدا، ناتوان و صدقه بگیر معرفی می کنند که دل ما را به درد می آورد.

ما را معسر نام گذاشته اند! اما لازم است به این افراد گفته شود صبر کنید و از مرکب توهم و غرور و تکّبر پیاده شوید. اما این را بدانید که اگر این شیر مردان ایثارگر نبودند و برای دفاع از کشور به جبهه نمی رفتند معلوم نبود شما کجای این مملکت و مسئولیت جای داشتید؟

سخن اینکه، شما قبل از هر اقدام و بازی با کلمات، باید به سراغ کتاب های تاریخ کشورهایی که در گذشته درگیر جنگ بودند و از دین و ناموس خود دفاع می کردند بروید و تاریخ آنها را مرور کنید تا بدانید با چه عظمت و قدر شناسی از کهنه سربازان شان تجلیل کردند.

ما که دین و مذهب خود را بهتر و کامل تر از آنها دانسته و به آن مباهات می کنیم جای خود داریم، اما بدانید که این شیر مردان ایثارگر اگر لازم باشد حتی اگر از گرسنگی و تحریم از پای در بیایند، هرگز سر خود را پیش دشمن و دشمنان دوست نما خم نخواهند کرد.

 سخن آخر اینکه ما اگر چه جز یک جان نا قابل چیزی برای از دست دادن نداریم اما به هیچ کس هم اجازه نمی دهیم که این چنین توهین آمیز با شیر مردان مان و بقول دیگران "کهنه سربازان" مکتب عشق به ولایت و رهبری برخورد کنند.

این سخن من درد کشیده و دیگر ایثارگران است که هر قدمی که بر می داریم با نام خدا، در راه خدا، امام امت ، ولایت و شهدای عزیزمان بوده و خواهد بود. این را هم بدانید که ما منتظر امر رهبریم تا با شما و آنانی که ما را ناتوان و معسر و غیره می خوانند بزخورد کنیم.

خداوند یار و مددکار رهروان حق و حقیقت است.

یا رب العالمین. حضرت حق نگهدارتان.