تاریخ : 1399,جمعه 10 بهمن12:49
کد خبر : 80553 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

به بچه هام بگم نیاید خونه من؟!



عیسی مرادبخش جانباز۵۵ ٪ - امیدواریم مجلس محترم دولت را موظف به اجرای این مصوبات قانون درجهت تحویل خودرو و در حق جانبازان ۵۰ درصدبه بالاملزم نمایندوقتی من جانباز۵۵٪ که با دوتا عصا با زور راه می روم واقعانیازبه یک خودرومناسب با شرایط جسمی ندارم؟

 چقدربنده جهت مراجعه برای درمان برای امورات زندگی به آژانس زنگ بزنم؟ بااین تورم حداقل ماهیانه دومیلیون نیم کرایه ماشین بپردازم!

وقتی که بنده قادربه انجام هیچ کاری نیستم فقط با حقوق ماهیانه زندگی میکنم چرا نباید دولت مردان به فکرماهاکه ازهمه چیز دستمان را شستیم، بچه ها ی قدو نیم قد را رها کردیم و رفتیم. ۸سال جنگیدیم باشند؟

 بنده یک زمانی ۶نفر عائله بودم. با حقوق ۷هزارتومن راحت زندگی من می کردم. حال که ۱۳ نفر عایله هستم عروس دارم دوتا داماد دارم سه نوه دارم. حقوق دریافتی من نزدیک ۵میلیون تومن است. اگر هرکدام هفته ای یک بار برای یه شام پیشم بیایند حداقل یک تومن برایم تمام می شود.به نظر شما میشه به اولاد خود گفت به خونه من نیایید؟

به همین همیشه هرماهه کلی بدهکارهستم. نمی توانم خرج زندگی خودوخانواده ام را برسونم. واقعاً دولت باید فکری به حال ماهاکه قادربه حرکت نیستیم بکند. یک خودرو مگر چقدر برای دولت تمام میشه که نتواند به این دست و پادگان اهدا نماید؟

 مگر چقدر جانباز۵۰الی ۶۹ ٪داریم؟ امیدواریم هم مجلس محترم وهم دولت مردان محترم فکری به حال ماها بکنند. واقعا دیگه از خرج زندگی روزمره مونده ایم.

مگرحضرت امام(ره) نفرمودند نگذارید این پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم زندگی روزمره خود به فراموشی سپرده شوند؟ آیا این است اجرای بی کم و کاست وصایای حضرت امام(ره)؟ امیدواریم مسئولان ما را دریابند.

والسلام

از استان گیلان