تاریخ : 1399,جمعه 10 بهمن13:31
کد خبر : 80555 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

برسید به داد تبدیل وضعیت ها!



حسام محمد - همه کلنجار رفتن‌ها سر دو کلمه است، و آن را هم، امام خمینی (قدس السره) معمار کبیر انقلاب اسلامی بیان فرمودند: «ما سر اسلام دعوا داریم»

 یعنی اسلام ایثارگران که از زن و زندگی و جوانی و مال و منال و دنیا و... حتّی جانشان گذشته «اسلام ناب محمّدی» است.
 و لیبرال دموکرات‌ها، مسئولین مُرفَّه بی درد، چپاولگران یقه سفید، باندبازهای سیاست‌باز و... همه این حلقه‌های انحرافی «اسلامان آمریکایی» است. حالا هر کسی در هر پست و مقامی که باشد و به توجیه و تفسیر خودمحورانه حقِّ مسلم قانونی ایثارگران عزیز را ضایع و یا نادیده بگیرد، صرفاً برای این که خود بر روی صندلی پست دنیانی بیشتر تکیه زند.

 جناب آقای دکتر اوحدی، ایثارگر آزاده و رزمنده عزیز- به عنوان یک همسنگر که درد شما در اسارت بیشتر از ما رزمنده و جانباز بسیجی بوده است.
ایثارگری که در سال های دفاع مقدس _ حتی اکنون به عنوان مدافع حریم حرم ولایت _با یک پیام سر از پا نمی شناخت و نمی شناسد و به سوی مرگ با سعادت= شهادت می رود، الان باید زیر شلاق کلمات شرکتی،|پیمانی| ساعت خدمتی | آزمایشی | و.. و... و...| عذاب روحی و روانی ببیند.
اصلاً به عنوان یک مطالبه گر یک سئوال با حفظ ادب و احترام به صاحت مقدس نماینده ولی امر مسلمین در بنیاد دارم، و آن این است:
اصل واقعیت وجودی این عزیز در بنیاد چیست؟
چرا با وجود حضور مبارک ایشان و با مسئولیت «تکلیفی» ما دو برادر عزیز هنوز ما جماعت ایثارگران معلق در فضای بازی با کلمات باشیم و به آنچه لیاقت یک ایثارگر حسب ادعای مسئولین برای کرامت ایثارگر است به آن نرسیم.

 ما طلبکار نیستیم و تا آخر هم پای ارزش های انقلاب و پیروی از امام المسلمین در راه حفظ نظام جمهوری اسلامی مقاوم و پایدار ایستاده ایم.
امّا... امّا... وظیفه آقایان چیست؟

 امام راحل و رهبر عظیم الشأن انقلاب بارها و بارها سفارش اکید برای این سینه سپرکرده ها در مجامع علنی اعلام نمودند ولی هنوز ... این ها گلایه نیست و ماها را تهمت سیاه نمایی و خدای نکرده بریده و ضدانقلاب نزنید.

 ما برای حفظ حیثیت جمیع ایثارگران این درد دل برادرانه را برای سنگ صبورمان می گوییم و انتظار داریم، اگر هر مسئول و مجموعه ای در کمک به رفع مکل عزیزان ایثارگر تا کنون کوناهی نمودند _ که یقیناً _ این گونه است. لااقل در مدیریت و نمایندگی فعلی در بنیاد این اتفاق نیافتد.

 از اطاله کلام پوزش می طلبم بالاخره یک جایی به نام «فاش نیوز» این فرصت را در این آشفته بازار تساهل و تسامح نسبت به ایثارگران پیدا کردیم که حرفمان را در اثر آزادی این نظام بنویسیم.. از زحمتکان « فاش نیوز» سپاسگزاریم.

 برابر آمارهای جمع آوری شده از فقط سه استان کور بیش از 100 ایثارگر عضو هیئت علمی پیمانی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته های مختلف و با بیش از پنج سال سابقه کاری داریم که به بهانه های مختلف این عزیزان لااقل تبدیل وضعیت به رسمی_ آزمایشی نشده اند.
و وزارت علوم هم به بهانه این که در استفساریه اخیر_ ماده 87_ کلمه دانشگاه ها و و مؤسسات آموزش عالی _ در این استفساریه نوشته نشده است این ایثارگران را تبدیل وضعیت نمی نمایند. آیا این عدالت است؟

 ایثارگری که بیش از یک دهه به عنوان عضو هیئت علمی با طی فرایند قانونی به صورت هیئت علمی پیمانی مشغول به خدمت می باشد، همچنان از لحاظ تبدیل وضعیت درجا بزند؟
خواهشمندیم برای این ایثارگران هم چاره ای بیندیشند.

با تشکر
و آخر دعوانا أَنِ الْحَمْدُلِلَّهِ رَبِّ الْعالَمِین.
 و پایان گفتار ما اینست که: حمد و سپاس مخصوص پروردگار جهانیان است.