تاریخ : 1399,سه شنبه 14 بهمن19:52
کد خبر : 80657 - سرویس خبری : اخبار

دیدار با ایثارگران در بین مدیران بنیاد شهید نهادینه شود



سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (سه‌شنبه) در سی و پنجمین نشست شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران با تبریک دهه مبارک فجر و میلاد حضرت زهرا (س) با اشاره به برگزاری همایش مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار داشت: خوشبختانه برگزاری این همایش ثمرات بسیار خوب و مثبتی در پی داشت و اثرات آن را به خصوص در حوزه پیگیری اجرای تفاهم‌نامه‌های منعقد شده در استان‌ها می‌بینیم.

وی با تأکید بر اهمیت موضوع تحول اداری در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مسیری که در این زمینه در بنیاد شهید و امور ایثارگران طی شده باید مورد نقد و بررسی قرار گیرد و خروجی کار‌ها مشخص شود تا بتوانیم برنامه‌ریزی بهتری برای آینده داشته باشیم.

معاون رییس جمهور افزود: تحرک و پویایی در مجموعه از مرکز شروع می‌شود و لازم است که معاونین و مدیران ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران به صورت مستمر در استان‌ها حضور داشته باشند. در این راستا ضروری است که هرچه سریعتر جدول سفر‌های استانی در تمام معاونت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران آماده شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه نهضت دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران باید در میان مدیران و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران نهادینه شود، افزود: اجرای طرح سپاس و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران جزو بزرگترین افتخارات و توفیقات بنیاد شهید و امور ایثارگران است و لازم است که تمام مدیران و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران همواره به شکل مستمر در اجرای این طرح فعال باشند و در واقع این نهضت در بین مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران نهادینه شود.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این جلسه ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر و ولادت حضرت زهرا (س) گفت: انسان‌ها در مسیر حیات خود با امتحان‌های بزرگی روبرو هستند و با دو نگاه به این امتحان‌ها می‌نگرند؛ نگاه عقلی و الهی و نگاه باطل و شر. عاقبت و سرنوشت انسان‌ها با انتخاب هر کدام از این مسیر‌ها مشخص می‌شود.

وی افزود: امام خمینی (ره) رهبری جریانی را داشتند که مبتنی بر عقل، اندیشه، حکمت و درک بود. ایشان هرگز انسان‌ها را بر حرکت‌های بی‌پایه هدایت نکردند و امروز نیز اگر بتوانیم مسیر خود را با راه امام (ره) هماهنگ کنیم می‌توانیم خود را انقلابی بنامیم.

انتهای پیام/ 112