تاریخ : 1399,یکشنبه 26 بهمن12:37
کد خبر : 80851 - سرویس خبری : دفاع مقدس

صوت منتشرنشده سخنان حاج قاسم قبل ازوالفجر ۸



صوت منتشر نشده سخنان سردار سلیمانی قبل از عملیات والفجر 8

سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گفت‌وگویی بر شکستن خط توسط رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله در منطقه عملیاتی والفجر ۸ می‌پردازد.

به نقل از تارنمای مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس صوت منتشر نشده‌ای از سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را که در عملیات والفجر 8 برای لشکر 41 ثارالله سخنرانی کرده‌اند، منتشر کرد. شهید سلیمانی در این صوت بر شکستن خط تأکید می‌کند و در ادامه به نیروهای رزمنده این لشکر می‌گوید:

«خودتان را آماده کنید با تمام وجود با دشمن بجنگید. برادران؛ قطعاً سختی وجود دارد، ممکن است تیر بیاد دو تا برادر شهید بشن، دو تا قایق منهدم بشه، اصلاً ترس به خودت راه نده، اصلاً نلرز، اصلاً نترس، اصلاً توجه نکن، به هدفت توجه بکن، به حیثیت اسلام توجه بکن، به امام که نگران و متوجه و بیدار است توجه بکن، به ملتمان توجه بکن، ما باید فدا بشیم اشکالی ندارد ده تایمان در این آب فدا بشیم، ما باید فدا بشیم اشکال نداره ده تایمان در موانع هم شهید بشیم، هیچ اشکالی نداره؛ باید راه باز بشه، باید خط شکسته بشه. شما برادران عزیز همت باید بکنید ان‌شاءالله به حول و قوه الهی که ضربه‌تان سریع باشد و کوبنده و ان‌شاءالله بتوانید برق‌آسا خط را بشکنید.»


منبع : tasnimnews خبرگزاری تسنیم