تاریخ : 1399,سه شنبه 28 بهمن13:21
کد خبر : 80911 - سرویس خبری : مقاومت اسلامی

نقش حاج قاسم در غرب آسیا از زبان رهبری معظم



حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) اشاره کرده‌اند که این مرد (حاج قاسم سلیمانی) دست فلسطینی‌ها را پر کرد و آنان توانستند در منطقه کوچکی مثل غزه در مقابل رژیم صهیونیستی با آنهمه ادعا بایستند.

 

 در سال‌های جنگ سوریه که به آوارگی میلیون‌ها نفر از ساکنان این کشور و اشغال شهر‌ها و کشتار مردم بی‌گناه منجر شد، گروه‌های مختلف از ملیت‌های گوناگون با هدف پایان دادن به جنگ در این کشور و دفاع از مردم و حرم‌های مطهر اهل بیت (ع) دست یاری به سوری دولت و ملت سوریه دراز کردند.

در این بین چهره‌ای که بیش از هرکس برای نابودی تکفیری‌ها تلاش و مجاهدت کرد، حاج قاسم سلیمانی بود، کسی که از روز‌های نخست شعله‌ور شدن آتش جنگ در سوریه و عراق به کمک مردم این دو کشور رفت و توانست مناطق تحت سلطه تکفیری‌ها را آزاد کند و امنیت را به شهر‌ها برگرداند.

نقش حاج قاسم در غرب آسیا از زبان رهبری+ فیلم

رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخشی از فرمایشات خود که به صورت کلیپ منتشر شده است به هدف آمریکا و غرب از جنگ در سوریه و عراق اشاره و به نقش حاج قاسم سلیمانی در این میان پرداخته و فرمودند: «این مرد (حاج قاسم سلیمانی) دست فلسطینی‌ها را پر کرد و آنان توانستند در منطقه کوچکی مثل غزه در مقابل رژیم صهیونیستی با آن همه ادعا بایستند. بلایی سر رژیم صهیونیستی آمد که پس از ۴۸ ساعت خواستار آتش بس شدند.»

ایشان افزودند: «آمریکایی‌ها می‌خواستند عراق را ببلعند که جمهوری اسلامی نگذاشت و نقشه آنان بهم خورد. عناصر مومن و شجاع عراقی و مرجعیت در مقابل این قضایا ایستادند، حاج قاسم به همه این جبهه وسیع کمک و مدد رساند و به عنوان مشاور فعال ظاهر شد.»


منبع : دفاع پرس