تاریخ : 1399,چهارشنبه 29 بهمن15:22
کد خبر : 80941 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

ضرورت تقویت نظام اداری برای خدمت‌رسانی به ایثارگران



سردار «یعقوب سلیمانی» با اشاره به ضرورت تقویت نظام تحول اداری و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها در مسیر خدمت‌رسانی به ایثارگران، گفت: حفظ همدلی، شفافیت و صداقت در کار اصل مهم خدمت‌رسانی است و می‌توان از منش شهدا در این راستا الگو گرفت.

 

ضرورت تقویت نظام تحول اداری برای خدمت‌رسانی به ایثارگران سردار «یعقوب سلیمانی» معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، امروز (سه‌شنبه) در نشست شورای معاونان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم اظهار داشت: امروز به رغم همه دسیسه‌ها و فراز و نشیب‌ها، چهل و دو سال از پیروزی انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشتیم در حالی که دشمن تلاش می‌کرد تا انقلاب اسلامی به ۴۰ سالگی خود نرسد و در این راستا تمام توان خود را بسیج کرد؛ اما به برکت وجود فرهنگ ایثار و شهادت شکست خورد.

وی افزود: از بدو شکل‌گیری انقلاب اسلامی، دشمن با تمامی ابزار ممکن تلاش کرده تا مشی و راه شهدا و فکر و اندیشه امامین انقلاب را متوقف کند؛ اما شاهدتیم که ملت ایران با پشت سر گذاشتن همه مشکلات، با بصیرت و ولایت‌مداری همواره در صحنه حضور داشته و از آرمان‌های شهدا دفاع کرده است.

سردار سلیمانی تأکید کرد: امروز هر خدمتی که از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه می‌شود، اگر با نگاه و اندیشه فرهنگ ایثار و شهادت آمیخته نباشد، نمی‌توان اثرگذاری لازم را داشته باشد.

وی با اشاره به ضرورت تقویت نظام تحول اداری و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها در مسیر خدمت‌رسانی به ایثارگران، تصریح کرد: حفظ همدلی، شفافیت و صداقت در کار اصل مهم خدمت‌رسانی است و می‌توان از منش شهدا در این راستا الگو گرفت. هرچه برای خدمت به شهدا لازم است را می‌توان در لسان شهدا یافت، وصایای شهدا گویای همه ‌چیز است، توجه و تأکید بر این وصایا گره‌گشای بسیاری از مشکلات و مسائل است و خادم شهدا بودن از افتخارات ماست.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: در سایه تعامل، هم‌افزایی و هماهنگی نهادهای مرتبط، بنیاد شهید و امور ایثارگران مرجعیت خود را در حوزه وظایف ذاتی و قانونی حفظ خواهد کرد.


منبع : دفاع پرس