تاریخ : 1399,پنجشنبه 30 بهمن11:54
کد خبر : 80951 - سرویس خبری : استان ها

دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با یک جانباز ۷۰درصد



دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با یک جانباز هفتاد درصد

حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به دیدن جانباز صفایی، جانباز ۷۰ درصد قطع نخاعی رفت و به او به عنوان یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

به گزارش خبرآنلاین از قشم، این دیدار با حضور جمعی از معاونین و مدیران این سازمان در راستای پاسداشت یاد و نام شهدا، جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس برگزار شد.
حمیدرضا مومنی در این دیدار اظهار داشت: آنچه در دوران انقلاب اسلامی و سال های دفاع مقدس موجب قدرت ایران اسلامی شد، فداکاری، شجاعت و دلیری رزمندگان بود که در حال حاضر تعدادی از آنها در جمع ما حضور دارند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه همه ما مدیون ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان هستیم، تصریح کرد: جانبازان قطع نخاع مشکلات و شرایط ویژه ای دارند و باید با هرچه در توان داریم در خدمت این عزیزان باشیم و بیش از گذشته پیگیر حل مسائل و مشکلات آنان باشیم.

 براساس این گزارش، حاج غلامحسین صفایی، جانباز ۷۰ درصد در سال ۱۳۳۵ در مشهد به دنیا آمده است و تحصیلات آزاد حوزوی دارد. پیش از انقلاب، معلم قرآن بوده و در آخرین سال های رژیم شاه، زندگی اش را در زندان به سربرده است.
این جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس با شروع جنگ تحمیلی ۵ ماه در جبهه حضور پیدا کرده و ۲ بار مجروح شده و در دومین مجروحیت خود در جبهه چزابه در بهمن ۶۰  قطع نخاع شده است.

وی ۳۹ سال است که بدون حرکت روی صندلی چرخ دار به سر برده و خود را وقف انجام برنامه های فرهنگی کرده است. همچنین سال هاست نویسندگی می کند و کتاب هایی با عنوان های «مؤمن کیست» «عوام و خواص» «عمل صالح» و... را با نی و دندان به رشته تحریر درآورده است.
گفتنی است صفایی همچنین مسئولیت انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماع عظیم منتظران را که در روز میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) برگزار می شود؛ به عهده دارد.