تاریخ : 1399,پنجشنبه 30 بهمن12:06
کد خبر : 80954 - سرویس خبری : عکس

تبرک جهیزیه‌های مددجویان کمیته امداد به «بوی عشق»/تصاویر


تبرک جهیزیه‌های مددجویان کمیته امداد به «بوی عشق»/تصاویر

 مؤسسه فرهنگی «یادیاران نیشابور» در ادامه فعالیت‌های خود در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، جهیزیه‌های جمع‌آوری شده زوج‌های جوان نیازمند توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) را در شهر «فیروزه» از توابع شهرستان «نیشابور» به عطر پیراهن شهدا متبرک کرد.

 به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، طرح «بوی پیراهن یوسف پیامبر»، اقدامی «آتش به اختیار» در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و ترویج فرهنگ دفاع مقدس است که توسط خانواده‌های معظم شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس و جوانان مؤمن و انقلابی در موسسه فرهنگی «یادیاران نیشابور» کلید خورده و امروز در سراسر کشور اجرا می‌شود.

 در این طرح، پیراهن‌های شهدا اعم از شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع امنیت و شهدای مدافع حرم از همه سازمان‌ها و یگان‌ها نظیر ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بسیج، جهاد سازندگی و... به یادواره‌ها، جلسات فرهنگی، دفاتر ائمه جمعه، مراکز نظامی و آموزشی، مدارس، دانشگاه‌ها و حتی خارج از کشور در شهر‌های مقدس کربلا، نجف و... برده شده و مردم با استقبال از این پیراهن‌ها، به این یادگاری‌های متبرک شهدا ادای احترام می‌کنند. (بیشتر بخوانید)

 مؤسسه فرهنگی «یادیاران نیشابور» در ادامه فعالیت‌های خود، این‌بار جهیزیه‌های جمع‌آوری شده زوج‌های جوان نیازمند توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) را در شهر «فیروزه» از توابع شهرستان «نیشابور» به عطر پیراهن شهدا متبرک کرده است.

بوی پیراهن یوسف

بوی پیراهن یوسف

بوی پیراهن یوسف

بوی پیراهن یوسف

انتهای پیام/