تاریخ : 1399,پنجشنبه 30 بهمن12:30
کد خبر : 80959 - سرویس خبری : استان ها

وداع مردم شیراز با شهید مدافع امنیت



به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، پیکر پاک شهید محسن جعفری از شهدای مدافع امنیت امشب وارد شیراز سومین حرم اهل بیت شد و مراسم وداع با این سرباز شهید گمنام امام زمان (عج) با رعایت اصول بهداشتی در مسجد ابالفضل (ع) بلوار نصر برگزار شد.

شهید جعفری به دنبال اقدامات اطلاعاتی بر روی یکی از باند‌های جرائم سازمان یافته استان سیستان و بلوچستان در چابهار به شهادت رسید.

در این عملیات، سه تن از سربازان جان برکف گمنام امام زمان (عج) وزارت اطلاعات، هنگام انجام وظیفه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

پیکر مطهر شهیدان مهدی جهانتیغ و محسن جعفری از سربازان گمنام امام زمان (عج) چهارشنبه با حضور مردم و مسئولان با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در زاهدان تشییع شد.

پیش از این، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات با صدور پیامی در پی شهادت سه تن از سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) نوشت: به مقام شامخ آن عزیزان درود می‌فرستیم و با آنان عهد و پیمان می‌بندیم که راه فروزانشان را با عزت و سربلندی تا پای جان ادامه دهیم و حافظ طریق پر فروغ شهدایمان باشیم.

آیین تشییع شهید جعفری قرار است ساعت ۹:۳۰ صبح پنجشنبه سی‌ام بهمن‌ماه در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) برگزار شود و پیکر پاک این شهید مدافع امنیت در گلزار شهدای شیراز به خاک. سپرده شود.