تاریخ : 1399,یکشنبه 03 اسفند16:45
کد خبر : 80984 - سرویس خبری : نامه وارده

نامه وارده

درخواستی از رئیس و نمایندگان مجلس


درخواستی از رئیس و نمایندگان مجلس

ما جانبازان نیروهای مسلح که حافظان کیان امنیت کشور هستیم، متاسفانه مورد بی توجهی و بی مهری مسئولین قرار گرفته ایم به طوری که...

حسین جانباز - جناب آقای دکتر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، نمایندگان محترم مجلس و اعضای محترم فراکسیون ایثارگران، سلام علیکم درپی طرح انتقال وتحت پوشش قرارگرفتن جانبازان نیروهای مسلح در بنیاد شهید از اینکه بعد از ۴۰ سال ندای مظلومیت جانبازان نیروهای مسلح را شنیده اید سپاسگزاریم.

ما جانبازان نیروهای مسلح که حافظان کیان امنیت کشور هستیم، متاسفانه مورد بی توجهی و بی مهری مسئولین قرار گرفته ایم به طوری که در نیروهای مسلح طبق قانون، جانباز تعیین درصد می شود و به عنوان جانباز در سازمان خودش شناخته می شود لیکن بنیاد شهید علیرغم احراز جانبازی، به بهانه عدم قبول و یا نداشتن مدارک بالینی ۲۵ سال قبل، هیچ درصدی به جانباز نمی دهد؛ و عملا با این کار باعث محرومیت اجتماعی از حقوق جانبازان می شود.

1- استدعا داریم ترتیبی اتخاذ شود جانبازان نظامی و انتظامی که در یگان خود تعیین درصد شده اند، نیازی نباشد مجددا در بنیاد شهید تعیین درصد شوند؛ و با همان درصد یگان خودشان در بنیاد تحت پوشش قرار بگیرند.

۲- فقط تعیین درصد مجروحین عادی و بسیجیان توسط بنیاد شهید بلامانع باشد.

۳ - درصورت اختلاف بین بنیاد شهید و نیروهای مسلح، کلیه خدماتی که از طریق بنیاد شهید به ایثارگران داده می شود، از طریق سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح به ایثارگران نیروهای مسلح قابل سرایت باشد.