تاریخ : 1399,شنبه 02 اسفند15:08
کد خبر : 80990 - سرویس خبری : اخبار

در اولین سالگرد عروج شهید »محمدرضا رجبی»/کلیپ


در اولین سالگرد عروج شهید »محمدرضا رجبی»/کلیپ

صحبت از محمدرضا است، همو که دل به رضا و قضای الهی داد تا به دست شقی‌ترین دشمنان دین و میهن، منافقین بدتر از کفار، ۴۰ سال پیش پیکرش آماج تیرهای زهر آگین آنان قرار گیرد...

فاش‌نیوز - مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا احزاب ﴿۲۳﴾

 از میان مؤمنان مردانى‏ هستند که به آنچه با خدا عهد بستند، صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى دیگر در همین انتظارند و هرگز عقیده خود را تبدیل نکردند.

سخن از شهید است و شهادت، از رادمردان عرصه خون و شمشیر، از شیران بیشه عزت و شرف، نیک سیرتان به لقاء الله پیوسته، که عند ربهم یرزقون اند.

 صحبت از محمدرضا است، همو که دل به رضا و قضای الهی داد تا به دست شقی‌ترین دشمنان دین و میهن، منافقین بدتر از کفار، ۴۰ سال پیش پیکرش آماج تیرهای زهر آگین آنان قرار گیرد اما سربلندی از آن اسلام که یَعلوا و لایُعلی علیه است، گردد و در این مسیر اسوه و الگوی دلاورمردان عصر خود و آئینه‌ای برای نسل‌های فردای انقلاب خون‌بار اسلامی‌مان باشد و نمونه‌ی عینی و عملی این سخن پر نغز که آنها که رفته‌اند کاری حسینی کرده‌اند و آنها که مانده‌اند باید کاری زینبی کنند و الا یزیدی‌اند.

آری عزیزان
محمدرضا، رجبی بود و اهل ماه رجب و چه زیبا تقارنی که اولین سالگرد عروج آسمانی‌اش هم با ماه مولایش امیرمومنان مصادف گشته و این خود پیامی است برای همه دوستان و همرزمانش که این الرجبیون؟

و اما...! محمدرضا

 ای عزیز سفر کرده به جوار رحمت الهی! تویی که نمونه‌ی بارز الذین آمنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله باموالهم و انفسهم بودی، یقینا از فراسوی کره‌ی ارض و از بهشت برین، خود شاهدی که در فراقت، ستون‌های ساختمان جدید مرکز فرهنگی و حسینیه‌ی حضرت علی ابن باقر(ع) که آرزوی احداث آن را در تهران برای همگرایی و همدلی همه‌ی اردهالی‌ها داشتی، از برکات فروش دو قطعه زمین اهدائی تو  سر بر افراشته و به‌زودی پایگاهی برای نشر علوم و معارف اسلام خواهد شد و رهروان راه حق و حقیقت از شعله‌های چراغی که تو و دیگر بانیان خیر افروختید، بیش از پیش در مسیر تکامل دین خدا و ظهور منجی آخرالزمان مهدی موعود عج ا.. بهره‌مند خواهند شد.


بدین مناسبت ضمن بزرگداشت اولین سالگرد شهادت شهید والامقام محمدرضا رجبی، یاد و خاطره‌ی تمامی شهیدان راه حق و حقیقت، عدالت و آزادی، شهدای گرانقدر انقلاب خونبار اسلامی و دفاع مقدس را نیز گرامی داشته به روح پاکشان درود می‌فرستیم.

از طرف همسرشهید

 

جانباز شهید محمدرضا رجبی در 4 اسفند ماه سال 1398 به خیل شهدا پیوست.