تاریخ : 1399,یکشنبه 03 اسفند13:02
کد خبر : 81012 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد با جمعی از ایثارگران



نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان شهر‌های نیشابور و مشهد دیدار و گفتگو کرد.

 

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با سفر به شهر نیشابور با خانواده معظم شهید «احمد حاجی نقی»، جانباز گران‌قدر ۷۰ درصد «سید علیرضا رضوی» و آزاده سرافراز «رضا دانشور» دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی همچنین با خانواده معظم شهید «محمدصادق غفاریان خیاطی»، خانواده معظم شهیدان «محسن و جواد شادکام تربتی»، جانباز ۷۰ درصد و آزاده سرافراز «جعفر مهمان‌نواز» و فرزند شهید «حسن دهقانی» در شهر مشهد دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار‌ها اظهار داشت: زندگی خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان سرشار از فداکاری، گذشت و ایثار است و زبان از بیان عظمت ایثار این عزیزان قاصر است.

شکری ادامه داد: وقتی نواده‌های شهدا را می‌بینیم و در کلام و رفتار آنان دقت می‌کنیم متوجه می‌شویم خوشبختانه نسل‌های سوم ایثارگران هم ادامه‌دهنده راه شهدا و ایثارگران هستند. امروز شاهد موفقیت فرزندان ایثارگران هستیم که موضوعی تحسین‌برانگیز است. خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان با سختی‌های بسیاری که متحمل شده‌اند فرزندانی را در سنگر علم و دانش برای اسلام تربیت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه با هیچ چیزی در جهان نمی‌توان فداکاری‌های خانواده‌های شهدا و ایثارگران را جبران کرد، افزود: همه ما محتاج دعای این عزیزان هستیم و قطعاً دعای والدین شهید دعایی ویژه خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در دیدار با همسر و فرزندان مرحوم محمدرضا ستوده رییس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیشابور که مدتی قبل بر اثر بیماری کرونا به رحمت ایزدی پیوست، تأکید کرد: تمامی فعالیت‌های مرحوم ستوده در راستای خدمت به خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان بوده و امروز دعای این عزیزان نیز ذخیره آخرت ایشان است.

شکری در بخش دیگری از سفر خود به استان خراسان رضوی در مراسم افتتاح حوزه نمایندگی، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: فعال شدن حوزه نمایندگی، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با توصیه مقام معظم رهبری انجام می‌شود و این دفتر پل ارتباطی خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مقام معظم رهبری است.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین شکری طی حکمی حجت الاسلام حسین معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی را به‌عنوان مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی منصوب کرد.


منبع : دفاع پرس