تاریخ : 1399,سه شنبه 05 اسفند12:39
کد خبر : 81057 - سرویس خبری : عکس

دیدار گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر با خانواده شهیدان/تصاویر


دیدار گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر با خانواده شهیدان/تصاویر

دیدار گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر با خانواده‌ی معظم شهیدان صابرزاده در دشتستان و شهید محمدنیا در شهر دالکی انجام شد.

فاش نیوز - دیدار گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر با خانواده‌ی معظم شهیدان صابرزاده در دشتستان و شهید محمدنیا در شهر دالکی انجام شد.

  گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر در سالروز تولد امام جواد «ع» و در ادامه‌ی سلسله دیدارهای گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران، در اقدامی مشترک با مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری بوشهر در منزل شهیدان محمد و سلیمان صابر زاده در برازجان و شهید عیسی محمدنیا در شهر دالکی حضور یافته و با اهدا لوح تقدیر و هدیه، از رشادت، صبوری و استقامت خانواده‌ی این شهیدان والامقام تجلیل نمودند.

 در این دیدارها که علمداری فرزند شهید و نماینده‌ی مشاور استاندار، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دشتستان، امام جمعه‌ی شهر دالکی و مسئول کانون همبستگی فرزندان شاهد استان بوشهر نیز حضور داشتند، تکریم خانواده‌ی معظم شهدا را یکی از وظایف همیشگی مسئولان نظام دانسته و حضور در منزل این عزیزان و شنیدن خاطرات رشادت‌های شهدا را از زبان پدران و مادران آنان توفیقی الهی عنوان کرده و بر استمرار راه پر افتخار شهدا تاکید نمودند.

  در پایان، خانواده‌ی این عزیزان ضمن ابراز خوشحالی از حضور مسئولان محلی، مسائل و مشکلاتی را مطرح کردند و در این راستا مقرر شد گروه جهادی ایثارگران بدون مرز ضمن تقبل بخشی از هزینه‌ی تعمیر منزل مادر شهید محمدنیا در شهر دالکی، سایر موارد مطرح شده را به مسئولین ذیربط منعکس کرده و تا حصول نتیجه‌، پیگیری لازم به عمل آید.

 اضافه می‌نماید شهید محمد صابرزاده در سال۱۳۸۰ در درگیری با اشرار مسلح در اطراف کرمان به فیض شهادت نائل شده و شهید سلیمان صابرزاده در سال ۱۳۸۱ در درگیری با قاچاقچیان مسلح و حفاظت از مرزهای ایران اسلامی در بندر ریگ استان بوشهر به فیض شهادت رسید. شهید عیسی محمدنیا نیز پس از ماه‌ها حضور در جبهه‌های حق علیه باطل در سال ۶۴ در عملیات والفجر هشت روحش آسمانی شد و به همسنگران شهیدش پیوست.

 

گزارش علامه زاده