تاریخ : 1399,چهارشنبه 06 اسفند15:48
کد خبر : 81081 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

بررسی وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر



نشست پیگیری برنامه‌ریزی برای ارتقای آموزشی، تحصیلی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در «طرح پراکنده» برگزار شد.
 
بررسی وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر «طرح پراکنده»
 نشست پیگیری برنامه‌ریزی برای ارتقای آموزشی، تحصیلی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در «طرح پراکنده» با حضور سردار یعقوب سلیمانی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد، محمد‌علی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد، محمدرضا رزاقی مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش، معاونین و کارشناسان ذی‌ربط برگزار شد.
سردار سلیمانی در این نشست به نقش، جایگاه و وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه تعلیم و تعلم اشاره کرد و گفت: بنیاد برای ارائه خدمات به دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در مدارس طرح پراکنده آمادگی کامل دارد و با نوآوری و ایده‌پردازی و ارائه طرح‌های نوین باید نسبت به ارائه خدمات مطلوب آموزشی به فرزندان شاهد و ایثارگر همت گماشت.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد همچنین عنوان کرد: بنیاد و آموزش و پرورش بایستی با هم‌افزایی مثبت و با استفاده از ظرفیت‌های همدیگر و برنامه‌ریزی صحیح، مسیر ارتقای علمی و آموزشی فرزندان شاهد و ایثارگر را هموار سازند.
در ادامه محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد گزارشی از روند اقدامات طی چند سال اخیر در خصوص ارائه خدمات به دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر طرح پراکنده را ارائه کرد و گفت: با توجه به اینکه حدود 60 درصد از دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر در طرح پراکنده مشغول به تحصیل هستند، بازنگری و کارآمدسازی برنامه‌های مشترک بیش از پیش ضروری است.
رزاقی، مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش نیز ضمن ارائه گزارشی از روند اقدامات طی پنج سال اخیر به تفکیک دوره آموزشی در «طرح پراکنده»، گفت: آموزش و پرورش به‌طور جد پیگیر وضعیت آموزشی فرزندان شاهد و ایثارگر در طرح شاهد و پراکنده است.

منبع : ایثار