تاریخ : 1399,چهارشنبه 06 اسفند20:42
کد خبر : 81092 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

نه بیمه و نه درمان و نه پرونده! بنیاد کرج فریاد!



اکبرکاشانی حصاری - من هم ایثارگر ده ماه بسیجی داوطلب وفاقد شغل دولتی ومجروح جنگی موج انفجار باداشتن برگه صورت سانع وتایید لشگر مربوطه.که پرونده بستری ان زمان بطور کامل نیست ونابود شده به هر دلیلی که خود مسولین زیربط باید جواب گو باشند که متاسفانه هر قسمت وواحد مربوطه به نوعی از سر خود من وامثال مرا رد میکنند.وکار به اینجا که بعد از سی اندی از گذشت زمان جنگ هنوز بلاتکلیف ومعلق ودر عذاب اثرات ودردهای ان شب ها خواب بر ما حرام گشته وهرچه پا به سن وکهن سالی میرویم.روز به روز بد وبدتر میشویم .ودرحال حاضر دچار ارتروز شدید استخوانی و رماتیسم شدید.

شدم بدون هیچ پوشش درمانی و دو سال است بیمه سلامت داده اند ان هم در زمان تایید و تامین امثال سی صد هزار تومان گرفتند وبعد از بیست روز برایم اس م س امده شما تحت پوش اقشار کم درامد هستید مراجع بخش بیمه مرکزی کرج بین چهار راه طالقانی وپل ازادگان .وگفتم که برای من این اس م س امده .اما کو گوش شنوا. در جواب گفتن برو از خودشان بگیر.چرا جلوی این ضعف های اجتمای واداری گرفته نمی شود .به خدا قسم اگر از این بی عدالتی های اداری وضعف ها بگویم که در حق  من شده یک کتاب می شود. می سوزیم و می سازیم.

من از بنیاد ورامین نامه دارم که نوشته نامبرده تحت پوشش این بنیاد بوده وفاقد درصد میباشد. حالا بعد از سی واندی سال برای انتقال به کرج محل سکونتی که پانزده سال است برای کارگری امدم ساکن شده ام مراجعه کردم حالا میگویند شما پرونده ندارید. و سند ومدرک ونامه های مکاتبه شده از بنیاد ورامین به اداره درخواستیم را ارائه دادم باز همان حرف اول رابه من زدن.حالا از این هم معلق ماندم.

و حالا که تصویب استخدام فرزندان ایثارگر را عنوان شده نامه از ایثارگران کرج به اموزش پرورش برای فرزندم که ده سال گزینش شده اداره اموزش وپروش بوده ودر مدارس غیر انتفاعی مشغول خدمت هست و طبق قانون وپیروی از ضوابط ان اداره بوده وهست. برده اداره اموزش وپرورش استان البرز. درجواب گفتن شما نیروی ازاد حساب می شوید. شامل شما نمی شود. این یعنی چی .نامش رابگذارید طبق ضوابط وقانون ان اداره وگزینش وده سال با حقوق ناچیز. بدون سنوات کار و مشغول خدمت به فرزندان اینده این مملکت باشید وهمین فرزندان که مدرک پایان دوره تحصیلی گرفتند برای استخدام در هر اداره قابل قبول نیست.کار طبق خواسته وقواعد وقانون ان اداره .باید باشد.اما حق و حقوق اجتماعی شخص خدمات رسان ربطی ندارد.

در یک کشور اسلامی.که بر پایه عدالت محوری وبرابری وبرادری ویکسان بودن قانونی برسی وکارشناسی شده به تسویب رسیده مگر درزمان تصویب قانون این مدارس غیر انتفاعی .شاغلین مربوطه را لحاظ نکرده بودن پس باید تحت نظارت وپوشش قواعد وقانون اموزش وپرورش باشند و شخص خدمت گذار گزینش ان اداره باشند.برای خدمات وخدمت کردن ولی در زمان احیای حق وحقوق قانونی واجتماعی .به عناوینی شانه خالی کردن وتبعیض وبی عدالتی ونادیده گرفتن انها و فاصله طبقاتی واثار سوء وبدبینی وبی عدالتی وندیدن کسانی که صادقانه وقانع وبی توقع وابرومندانه گذران زندگی میکند و صدایشان را هیچ کس نمی شنوند.

باشد این چند گوشه از درد من کهنه سرباز مکتب امام ره است .که روزی از لذت واستراحت ودرس وجوانی خود درکنار خانواده گذشتیم بر حسب عقیده واعتقاد بر دین خدای خود اما چه بگویم که گفتنش هم مایه عذاب ورنج فراوان است. برمن سربسته بگویم با عمل کرد نا به خردانه عده ای از مسئولین بی سواد وبی تدبیر .که مودعی وکار بلد امور مملکت خود را میدانند و شعار به بهترین را بر رقیبان وخام کردن مردم عوام وگرفتار شده را میدهند.و تکیه بر صندلی مسولیت میدهند همه چیز وعده و وعید.وحتی کی و کجا وتوسط چه کسانی رسیده بر میزقدرت را فراموش که هیچ.با عمل کرد و ناکارامدی خود چه ضربه های معنوی و دینی واقتصادی حضر . 

باند بازی ها وجناح من بر تر است بر پیکر جامعه وافراد زده واثرات سؤ ان را در اینده نه چندان دور از عمل کرد خود را خواهید دید وحتمئ بدانید .دامن گیر شما هم روزی خواهد شد .که همه چیز را از فشارهای اقتصادی وارده برجامعه وپاشیده شدن کانون گرم خانوادها .افزایش بی حرمتی بر عقاید وسستی از دین خدا ومنکرات شدوحق والناس بزرگترین گناهی است که خالق از او نمی گذرد ..پس تا دیر نشده بر شیطان نفس را سرکوب کنید وتوبه.به پیشگاه خدای خود کنید.ًیاحق وحقانیت حضرت حق نگه دارتان.