تاریخ : 1399,شنبه 09 اسفند13:46
کد خبر : 81126 - سرویس خبری : دفاع مقدس

پیکر شهید «بیک‌محمدی» ۱۹ اسفند تشییع می‌شود



امیر سرتیپ نصیرزاده گفت: مراسم تشییع و تدفین شهید «بیک‌محمدی» ۱۹ اسفند همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) با رعایت تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی در تهران برگزار خواهد شد.

 

امیر سرتیپ نصیرزاداه با خانواده شهید بیک محمدی دیدار کرد، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش همزمان با سالروز ولادت حضرت علی (ع)، با خانواده خلبان شهید تازه تفحص شده «بیرجند بیک‌محمدی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر نصیرزاده در این دیدار ضمن تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت علی (ع) و تبریک، تسلیت و آرزوی صبر و بردباری برای خانواده این شهید والامقام اظهار داشت: شما خانواده شهدا بر گردن همه ما حق دارید و ما همه مدیون خانواده شهدای بزرگوار هستیم و زبان ما قاصر از قدردانی شما خانواده شهداست. ملتمس دعای شما هستیم و برای فرزندان خودتان در نیرو‌های مسلح به‌ویژه نیروی هوایی ارتش دعا بفرمایید تا پرواز‌های ایمنی داشته باشند.

وی افزود: شهدای دیگری از نیروی هوایی ارتش در مناطق عملیاتی وجود دارند که کشف و شناسایی نشده‌اند که با همت برادران عزیزمان در کمیته تفحص در دست اقدام است.

فرمانده نهاجا عنوان کرد: مراسم تشییع و تدفین این شهید والامقام ۲۵ رجب مصادف با ۱۹ اسفند همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) و در آستانه ولادت این شهید بزرگوار با رعایت تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی در تهران برگزار خواهد شد.

در ادامه، امیر نصیرزاده در گفت‌وگوی تلفنی با سردار «باقرزاده» فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح از تلاش‌های تمام عوامل گروه تفحص که در یک منطقه غیرقابل دسترسی، کار شناسایی و تفحص را انجام دادند، تقدیر و تشکر کرد و گفت: این بهترین عیدی در این روز فرخنده و بزرگ برای خانواده نیروی هوایی ارتش و خانواده معظم شهید بیک‌محمدی بود.


منبع : دفاع پرس