تاریخ : 1399,دوشنبه 11 اسفند15:10
کد خبر : 81180 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

ماندم با میلیون ها قسط و قرض!



حسن حسینایی فرزند شهید- سخنی دارم با جناب پاکدل خدایی

اگر در حوزه اشتغال و مسکن ایثارگران شعار نمی دهید چرا به بعضی ایثارگران آنقدر سخت گذشته؟ تاکنون چقدر ایثارگران در همین سایت وزین فریاد زدند و از مشکلاتشان گفتند و این که حمایتی از طرف بنیاد نشده اند.

 بنده در سال های 80 تا 82 بیکار بودم با مدرک دیپلم چندین بار به بنیاد مراجعه کردم برای اشتغال جز بی مهری ندیدم نهایت توسط مسئول اشتغال ترغیب به اخذ وام اشتغال 3 میلیونی شدم که به دلیل اخذ نیمی از آن موفق به ایجاد اشتغال نشدم چندی بعد وام مسکن گرفتم وبا بی قانونی باز خودبنیاد از سهمیه مسکن پدری با فشار بنیاد انصراف دادم نقدم را بانسیه وام تعویض کردم همان نصفه وام اشتغال شد بلای جان ما وبرای اشتغال معرفیم نکردند با هزار مشقت خودم کار خدماتی و نظافتچی با دیپلم در سازمان آب یافتم خانه ای بسیار نامناسب و محقر داشتم که داشت بر سر خانواده خراب میشد.

جناب معصومی مدیرکل بنیاد خراسان رضوی را ملاقات کردم و ایشان قول مساعدت وام دادند ورفتند وما دلخوش به قول مساعدتشان در اوایل سال شروع به تعمیر وام منزل کلنگی کردم و دست بر قضا همه مصالح و لوازم دو برابر شد و الان ماندم با میلیون ها قسط وقرض طلاهای خانم را فروختم باز کفاف نداد ماندم با هزار گرفتاری وطلب کارها دارم زیر بار قرض و وام له می شوم فی الحال جنابتان از خبر خوش برای مسکن واشتغال ایثارگران میفرمائید خدایی دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را.

 به نظر شما بعضی رفتارها در بنیاد باعث دلسردی ایثارگران نخواهد شد؟ فرصتی خداوند به شما کارکنان بنیاد عنایت کرده برای قشر مظلوم ایثارگر خدمت کنید این گوی واین میدان به قول شاعر دوصد گفته چون نیک کردار نیست. دوستان عزیز ایثارگر خود قضاوت کنید.