تاریخ : 1399,چهارشنبه 13 اسفند12:31
کد خبر : 81214 - سرویس خبری : اقدامات بنیاد شهید

اطلاع رسانی دقیق وظایف مهم روابط عمومی بنیاد شهید



معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بعدازظهر روز سه‌شنبه ۱۲ اسفندماه در وبینار روابط عمومی‌های بنیاد سراسر کشور که در سالن شهید رسول‌زاده برگزار شد تأکید کرد: اطلاع رسانی دقیق و به موقع از اصول و وظایف مهم روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

 
اطلاع رسانی دقیق و به موقع از اصول و وظایف مهم روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران است

مهندس سعید اوحدی در این وبینار با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی گفت: در گذشته نگاه سنتی از روابط عمومی وجود داشت و نقش و اهمیت روابط عمومی کمتر مورد توجه قرار می‌گرفت در حالی که هم اکنون روابط عمومی در دنیا از اهمیت و جایگاه مهم و تأثیرگذاری برخوردار است.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه روابط عمومی ظرفیت‌های فراوانی برای نشان دادن مأموریت‌ها و اهداف یک سازمان دارد، خاطرنشان کرد: روابط عمومی ویترین و پیش قراول یک سازمان است که نقش مهمی برای دفاع از هویت و منزلت یک سازمان دارد و یک حوزه کاملاً تخصصی است.
معاون رییس جمهور با تأکید بر اهمیت به روز بودن یک سازمان برای اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع، عنوان کرد: در سازمانی مثل بنیاد شهید و امور ایثارگران که مخاطبان آن ایثارگران و مردم هستند، روابط عمومی پل ارتباطی با مخاطبان است و باید در حوزه مخاطب شناسی از تبحر زیادی برخوردار باشد.
مهندس اوحدی با تأکید بر اهمیت آموزش در حوزه روابط عمومی و ارتقای دانش و معلومات آن برای پاسخگویی به رسانه‌ها و افکار عمومی، گفت: اگر روابط عمومی در زمینه مخاطب شناسی و پاسخگویی به رسانه‌ها از مهارت و تبحر برخوردار نباشد با چالش و مشکل مواجه می‌شود و به همین دلیل آموزش نقش مهمی برای حل مشکلات دارد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران وقت شناسی و خلاقیت را از مهمترین ویژگی‌های یک روابط عمومی موفق دانست و خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی به موقع و وقت شناسی از اهمیت زیادی برخوردار است و اگر روابط عمومی از وقت شناسی برخوردار نباشد سازمان با چالش و مشکل مواجه می‌شود.
معاون رییس جمهور با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران بخش مهمی از موفقیت خود را مرهون تلاش‌های روابط عمومی است، گفت: با تلاش‌های روابط عمومی اتفاقات مفیدی را در بنیاد شهید و امور ایثارگران شاهد بودیم و این حوزه تخصصی با تقویت در همه ابعاد می‌تواند سازمان را در رسیدن به اهداف خود یاری دهد ضمن اینکه اطلاع رسانی دقیق و به موقع از اصول و وظایف مهم روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
رضا حاجی آبادی، مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست بر اهمیت نقش آموزش روابط عمومی‌های سراسر کشور در بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد و از برگزاری کارگاه‌های آموزشی استانی و منطقه‌ای خبر داد.
در وبینار روابط عمومی‌های سراسر کشور در بنیاد شهید و امور ایثارگران که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، کلاس‌های آموزشی «تکنیک‌های پاسخگویی به رسانه‌ها و اخبار جعلی» و «ظرفیت‌های رسانه‌ای پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران» برگزار شد.
 در پایان این وبینار، از روابط عمومی‌های برتر استان‌های سراسر کشور در سال گذشته با حضور سعید اوحدی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تقدیر و تجلیل شد.


منبع : ایثار