تاریخ : 1399,پنجشنبه 14 اسفند15:47
کد خبر : 81243 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

من شیمیایی ام و بیکار بنیاد بی انصاف!



حسین روشن- من جانباز ۲۰درصد شیمیایی هستم که هر بار کمیسیون میرم. الان که کلا تعطیلش کردن برام ۵ درصد میزدند همشونم می گویند بر اثر شیمیایی مشکلاتت داره بدتر میشه.

آخه مجبورم به خاطر اجاره خونه برم کارگری و ساختمان سازی. چند بار از بلندی افتادم دست و پام شکسته. میلگرد تو بدنم فرو رفته. چون دید چشمهام ضعیف هستند.

آقایون میترسند ما درصدمون بالا بره حقوق های ۸۰ ملیونی کم بشه.

فقط می خواستم بگم اینهمه ساله دارید ما را دور سرتون می چرخونید و ماها را گول زدید و رای گرفتید آخرش چی شد؟ به جز اینکه خودتونو به انزوا کشوندید و خانواده های ما را از هم پاشوندید کار دیگه ای انجام دادید؟

بله دزدی اختلاس تا تونستید انجام دادید اما آخرش چی؟ شماها هم می میرید و یه عده میراث خور میان میخورند و شما هم در جهنم آتش نوشجان می کنید البته اگه اعتقاد داشته باشید.
 

 اما اگر وعده های ۱۴۰۰ محقق نشود و باز به ماها صدقه بدهید یک میلیون ، هرچه دیدی از چشم خودتان دیدید.
 امیدتان به خدا باشه از این می سوزم که کارمتدان بنیاد شهید خانواده های شهدا و شهدا و جانبازان را پله کردند تا به حقوق های ۸۰ ملیونیشون برسند.

خوشا به غیرت نداشته تان کارمندان بنیاد شهید این بود خدمات رسانیتون؟ به ماها ۳۳ ساله مستاجرم زندگیم پاشید به خاطر فقر به خاطر اینکه بر اثر شیمیایی چشمام ضعیفند قادر به  کار کردن نیستم خداوند ازتون نگذره