تاریخ : 1400,پنجشنبه 19 فروردين17:35
کد خبر : 81415 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

کدام ماشین و خودرو؟!



جانباز آزاده - مجلس محترم،عزیزان انقلابی،که بعضیهاتون همرزم و هم زخم و هم اسارتی ماها هستید، شماکه بهترجانبازان میدونید قانون تخصیص خودرو به جانبازان واجدشرایط تحویل خودروتولیدداخل به قیمت کارخانه هست، آیا دوشرکت خودروسازیعنی ایران خودرو و سایپا این خودروهارا به قیمت کارخانه تحویل میدهد؟

خودروسازها به تعهدات عادی خودشون درقبال مشتریان که پول واریزکردند پایبند نیستند و نمیتونندتامین کنند، آیا ایران خودرو و سایپا به مجلس و بنیاد تعهدتحویل خودرودبه جانبازان را داده اند یا نه؟

اگر خودروسازان تعهددادند لطفا متن آن را منتشرکنید. آیا نوع خودروها مشخص شده؟،اگرتعهدی ندادند شماچطورمصوب میکنید؟، همین تخصیص خودرو به جانبازان بالای50% مگه مصوبه قانونی نبود؟،پس چرا عمل نکردند و چرا مجلس وبنیاد نتونستند کاری بکنند؟، حالا واقعا جانبازان نمیدونند این مصوبه مجلس چه ضمانت اجرایی دارد و آیا اصلا شدنی هست یا نه؟

  بابا به پیر به پیغمبر(ص) به همه مقدسات قسم ماها باشهدا پیمان بستیم و همیشه در هر انتخاباتی اول صبح رفتیم و رای دادیم بازهم وظیفه شرعی و قانونی و انقلابی ماهست و میریم و رای می دهیم. پس خواهشا منبعد مواردی که بعیدالممکن هست را بنام ایثارگران رسانه ای نکنید، حرف توی دهن مردم نذارید.

  الآن همه جا میگن خوبه دیگه شماها ماشین ازدم قسط با اقساط60 ماهه میگیرید بایدهم مردم را تشویق به رفتن پای صندوقهای رای بکنید. آش نخورده و دهان سوخته، آخرعمری نمیدونیم درد و رنج بیماریها و مصدومیت ها و اعصاب های داغون و ریه های تاریخ مصرف گذشته را تحمل کنیم یا متلکهای بعضی افرادرا؟. شمارابخدا بیایید و این مصوبه خودرو جانباران را لغو کنید،خودتون هم میدونیدکه شدنی نیست و اجدانمیشه، بخدا دعاتون میکنیم.