تاریخ : 1399,سه شنبه 26 اسفند13:40
کد خبر : 81447 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

نیاز به تعامل دوسویه بین دستگاه‌هاست


نیاز به تعامل دوسویه بین دستگاه‌هاست

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی مجلس گفت: مشکل تامین منابع مالی مصوبات ایثارگری لایحه بودجه ۱۴۰۰ برطرف شده است.

فاش‌نیوز- رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل تامین منابع مالی مصوبات ایثارگری لایحه‌ی بودجه‌ی 1400 برطرف شده است.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، محمد صالح جوکار نماینده ایثارگرمردم یزد، اشکذر،بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران در محل مجلس شورای اسلامی با اشاره به برطرف شدن ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه سال آینده، تاکید کرد: بحمدالله مجلس ما، مجلس ایثارگران است و عموم نمایندگان عزیز ما را کسانی تشکیل می دهند که در دوران هشت سال دفاع مقدس حضور داشته و یا جانباز هستند.

 عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بین نمایندگان ملت در بهارستان فرزندان معززشهدا نیز حضور دارند، اظهار داشت: همگی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، حامی خانواده معزز ایثارگران هستند و ملت ایران یقینا بداند که ما  در برنامه هفتم توسعه کشور، به پاس تجلیل از مفام شامخ شهدای و ایثارگران ان شالله مصوبات خوبی برای عموم مردم و جامعه ایثارگری خواهیم داشت.

 عضو مجمع نمایندگان استان یزد، با اشاره به مصوبات مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات معیشتی مردم و ایثارگران در سال آینده خاطرنشان کرد: امیدواریم مشکلات معیشتی که در حال حاضر دربرابر مردم و خانواده معزز شهدا، آزادگان، جانبازان و رزمندگان وجود دارد، در سال آینده مرتفع شود.

 نماینده ایثارگر مجلس یازدهم تصریح کرد: همانطور که در قانون بودجه سال 1400 آمده، منابع مورد نیاز ان شالله با اولویت خانواده معزز شهدا در سال آینده تامین می شود و در این راستا هم مشکل تامین منابع مالی مصوبات ایثارگری لایحه بودجه 1400 برطرف شده است.

  رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ایجاد وحدت و تعامل در میان مسئولان برای حل مشکلات کشور خاطرنشان کرد: مهمترین عاملی که می‌تواند موجب رکود در کشور باشد، عدم وفاق و وحدت در مسائل گوناگون بین دستگاه‌های دولتی است؛ بنابراین برای برون رفت از وضعیت فعلی و ارائه راهکارهای جدی، باید تعامل و ارتباط مثبت در بین طرفین وجود داشته باشد و این تعامل هم دو سویه باشد.

نماینده ایثارگر استان یزد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت باید از قوانین مصوب مجلس و همچنین سیاست‌های بالادستی نظام تبعیت کند و نمایندگان مجلس نیز باییستی براساس فرامین رهبر انقلاب عمل کنند تا مشکلات اقتصادی و معیشتی حل و فصل و برطرف شود.