تاریخ : 1399,سه شنبه 26 اسفند17:57
کد خبر : 81453 - سرویس خبری : عکس

گزارش مصور از سفر مشهد

جانبازان ورزشکار تهران در میهمانی و سفر عشق /تصاویر


جانبازان ورزشکار تهران در میهمانی و سفر عشق /تصاویر

در روزهای ابتدایی سفر سیاحتی و زیارتی جانبازان به مشهد مقدس، جانبازان ورزشکار تهرانی حظ معنوی و روحی بسیاری از سفر برده و رضایتمندانه این سفر زیارتی را سپری می‌کنند.

فاش‌نیوز - جانبازان بهره‌مند از نعمات معنوی و روحی سفر زیارتی و سیاحتی مشهد مقدس در روزهای آغازین ماه مبارک شعبان شدند.

 در روزهای ابتدایی سفر سیاحتی و زیارتی جانبازان به مشهد مقدس که توسط باشگاه ایثار شهرک شاهد تهران و با برنامه‌ریزی بسیار خوب مدیرعامل جانباز فعال و کوشای باشگاه، جانباز قطع پا « حاج اکبر حسین زاده» ترتیب داده شد، جانبازان ورزشکار تهرانی حظ معنوی و روحی بسیاری از سفر برده و رضایتمندانه این سفر زیارتی را سپری می‌کنند.

در روز ابتدایی ورود به محل اقامت در نزدیکی حرم مطهر رضوی، که مصادف بود با آغاز ماه شعبان، تقارن جالب توجهی هم رخ داد که آن روز مصادف بود با تولد مدیرعامل مجموعه ورزشی ستارگان ایثار و جانبازان به همین مناسبت جشن کوچکی برای جانباز حسین زاده گرفتند.

 جانبازی که خود با وجود سختی ها و بعضا ساعت ها ایستادن روی پای مصنوعی، سالها در خدمت به جانبازان به ویژه جانبازان نخاعی بوده و از هیچ تلاشی برایشان فروگذار نکرده و خستگی ناپذیر در تامین نیازهای حداقل جانبازان باشگاه خود ساعی و کوشا بوده است.

این جشن کوچک کام جانبازان را در همان ابتدای سفر شیرین کرده و اولین زیارت را که برای نماز ظهر روز یکشنبه بود، به کام زائران جانباز شیرین تر کرد.

 زائران جانباز در نوبت های نماز با وسیله ایاب و ذهاب فراهم شده برای تردد به صحن رضوی در این سفر پرداخته و به جز آن در زمان های دیگر در جمع های دوستانه و خالصانه خود به گفت و گو و استراحت و معاشرت و لذت بردن از همنشینی با دوستان خود می پردازند.

 حقیقتاً برگزاری چنین سفرهایی برای حفظ و افزایش روحیه و سلامتی جانبازان و خانواده شان بسیار موثر بوده و نکته حائز اهمیت این روزها هم مصادف شدن با روز میلاد امام حسین و قمر منیر و زیبای بنی هاشم (ع) است. بی شک این میهمانان خاص دعوت شده امام رئوف در پناه شفاعت ایشان، بهترین عیدی را از قهرمانان کربلا خواهند گرفت.

این گزارش مربوط به دو روز ابتدایی سفر مشهد جانبازان ورزشکار تهرانی ست و این گزارش ادامه دارد.

 

گزارش از شهید گمنام

عکس از اسماعیل پارسا